Totalt antall sidevisninger

lørdag 28. mai 2011

*trommevirvel*


Her har jeg kommet ut av magehulen min musestille med navlestrengen en gang rundt magen og en gang rundt halsen, derfor er jeg blitt blå. Lagt på brystet til mamma for så og bli tatt fra henne og ble "dasket" litt før jeg ble lagt på brystet igjen.


Sutter på hånden hele tiden, lik min søster, blir nok en smokke gutt.


Mamma "avkoblet" fra alle maskiner og ledninger og koser seg med gullgutten sin og glad for at alt gikk fint til tross for navlestrengen .


Første gang pappa holder meg,han lå lenge på brystet mitt før vi fikk bevege oss videre til et annet rom uten maskiner, ledninger og papairarbeid vi ikke rakk for fødslen. Pappa elsker deg gutten vår!!!


Dette viser generellt sykehusoppholdet vårt, rolig og stille. Du er like nydelig som din storesøster <3

1 kommentar:

Nina sa...

Så fin da:)
Godt gutta våre er ute av magehulen nå:)

Kose dere masse!