Totalt antall sidevisninger

mandag 9. mai 2011

Søndagen vår


Enda en nydelig dag!!! Vært er herlig helg!!!


Men den gravide og slitne jenta her , orker såvidt sola. Skikkelig ømfintlig på sol i graviditeter. Så godt jeg slipper sommern med denne kule-runde magen:)

Natt til Søndag var en elendig natt, på do hver time, og sovnet ikke mellom doflyingen enkelte timer heller, så jeg sto opp kl 6- ga opp rett og slett! Tok en te kopp og vekte frøkna kvart på åtte( får og skyve på alle rutinene- noe hun gjerne vil fortiden ( utvide leggetiden og sove lenger) men ingen kjære mor her NEI!!!

Frøkna var super blid og spiste en god frokost for gangs skyld:) Våken 1,5 time så tok hun pappa i hånden og fulgte han på rommet hennes og pekte på senga og smokkene. Så da la hun seg 9.20 og da lot jeg henne sove til 10.45 for jeg trengte en dupp jeg og for og si det sånn og 30 minutter er ikke vits for meg og legge meg føler jeg...

Når jeg vekte henne da, og hang dyne over enden av sprinkelsengen, satte hun seg opp og dro dyna over seg igjen og la seg på siden med ansiktet mot veggen( typisk jeg- vil- ikke-stå -opp) men så kom den en latter som var så trillende go' og jeg måtte le selv. Og vesla lå og gliste fra øre til øre så jeg over sprinkelene:D:D:D Så snudde hun seg mot meg og sa TITTEIIIIII!!!!

Da smeltet mammahjertet mitt!!! Fikk tårer i øynene og smilte til henne!!

Etter det var det "mamma jeg" som gikk på reprise helt til vi dro til "mormor og bestefar" på grilling og utelek på lekeplassen med 4 andre barn opptill 5 års alderen. Emilie trakk mest mot tvillingene som var 2 år eldre enn henne selv.

En super dag, generellt super helg :D

Hvordan har deres helg vært?

4 kommentarer:

Emilie Maria sa...

Det kan jo skje når som helst for deg nå, så jeg får ønske deg masse lykke til nå! Er spent på oppdateringer både her på bloggen og fra Netten :) Du får fortsette å "nyte" de varme dagene fremover.. :)

Nina sa...

Jeg var helt gåen i går,eller det er jeg forsåvidt hver dag nå.Alt er et pes.Like før jeg må ha hjelp til å ta på sokkene:)
Når er Emilie født igjen?

Håper det skjer noe hos deg snart,jeg følger med:)

Kristine og lille Emilie sa...

Emilie: Takk takk, snart er magen tom, det er rart og tenke på igrunn. nyter de siste dagene med spark og hikk:) Vi sees vel kanskje på vanngym imorgen? jeg skal dit imorgen, uansett hvordan natten blir. Men idag måtte jeg avslå grillingen desverre. Følger aktivt med på bloggen din , går fort frem til termin hos deg også skal du se:) og kanskje hun kommer før også:)

Kristine og lille Emilie sa...

Nina: Emilie er født 13 juni 09. da anbefaler jeg ikke støttestrømper hvis du ikke kan få hjelp om morran og ta de på, får jeg sliter med vanlige sokker men støttestrømper er et H******. Jeg følger aktivt bloggen din og alltid nydelige bilder av snuppa di !Litt moro, når jeg leser om henne så ser jeg emilie får meg også hehe.