Totalt antall sidevisninger

lørdag 7. mai 2011

Lørdagen vår


Som bilde viser har det vært nydelig vær og deilig temperatur. Dagen har vært stille og rolig med frokost og stell og innelek og rydding på hu mor. Våknet med hodepine og doven kropp(ødem plager). Så var det litt frem og tilbake hva vi skulle finne på. Men venninnene til vesla var opptatt idag, så da bestemte jeg meg for å bake litt og vi gikk en tur til butikken. Vesla og pappan gikk med meg på slep de 300 m det er til butikken. Og magen stram og hard på turen og vondt langt nede foran.

Når vi kom hjem ble vesla og pappa ute og lekte med nabojenta på 5 år, i dukkestua hennes og fikk låne trehjulsyklen hennes - noe som var kjempe stas!!! (sykkel skal vesla få på 2 årsdagen sin 13 juni).
Jeg gikk inn og satte bolle-deig og gikk ut mens den hevet seg 1,5 time. Kjempe koselig nabo vi har( rart at vi er som mauer'n- kryper ut på sommer og inn på vintern).

Så var det inn og rulle ut bolle-deigen, noe vesla hjalp meg med. Herregud så søt hun er!!! Ble ikke runde boller men "stang" i alle str de hun lagde:) - og lage middag. Idag var det min kjære som lagde middag. Hjemmelaget potetsalat med hjemmelaget majones i, og flintstek som jeg elsker!!!

Nå sitter jeg i sofaen og hodepinen er der og kroppen min "sover" ubehagelig.... håper virkelig ikke det viser noe i blodprøven som ble tatt torsdag.


Vesla har ikke vært i topp form dennne uken og det er fordi hun er snørrete og for enda en 2 årsjeksel, Den er nesten bryti gjennom tannkjøttet så jeg kjapt istad ( hun er nemmelig gjerrig på og gape opp både undr tannpuss og sjekk generellt. Men hun sikler fælt så tanna kommer vel snart gjennom .


Jaja, ha en fin kveld videre her blir det bok og natta zzzzzz zzzz zzzz

2 kommentarer:

Nina sa...

Halloooo!!!
Må le når jeg leser at du går på slep etter dine kjære:)
Det gjør nemlig jeg og:)
Og jeg har også vondt langt der nede...
Nå er vi snart i mål!!

Kristine og lille Emilie sa...

Det er hver gang jeg går litt "lange" strekinger disse smertene langt nede kommer. kjennes nesten som om hodet er på vei ut, og sitter i åpningen mellom rier liksom. Men heldigvis ikke gjør det det hehe.

Ja, endelig snart i mål, blitt bare mer og mer plager utover de siste ukene som har vært, men etter at han festet hodet sitt har bekkenet blitt mer stabilt hvertfall. så noe positivt, men enda mer andre uting dukket opp.