Totalt antall sidevisninger

søndag 15. mai 2011

Snakker vi vann i kroppen.....

Herregud, hvalrossen meg!!!!!

Gått opp 2,8 kg pga vann på 7 dager!!! OG det ser helt jævlig ut, føler meg helt firkantet!!!
Bare jeg sitter med bena på bordet i 1 minutt, får jeg det søkket inn i leggen der som bordplaten var.

Dokumenterte dette med og dra opp buksa så strikken "strammet" veldig løst litt opp på leggen og tok bilde som bevis etter 1 minutt. Og her kommer beviset:


Oh my good sier bare jeg!!!
Det er så utrolig ekkelt med konstant prikking og ikke-føle kroppen min. og på natten av en merkelig grunn bare da- kanskje fordi jeg ikke beveger med like mye som på dagtid. Men på natten er bena og armene så "harde" av vann og presser på nerver sikkert, som utgjør utrolig smerter!!! Så vondt atjeg griner hver natt, og det hjelper ikke og sitte eller bevege seg år det først er kommet etter 1 time etter leggetid, blir det helt til morgningen igjen. og tar ca 2 timer før jeg føler ben og armer( da bare prikker det/ dovner det resten av dagen frem til leggetid på kvelden igjen).

Kanskje ringe legen imorgen for det kan umulig være nødvendig at jeg skal gå som dette?

1 kommentar:

Nina sa...

Ring legen din du,høres absolutt ikke bra ut.Huff!