Totalt antall sidevisninger

mandag 16. mai 2011

Kveldsroen senker seg over meg

Inatt satt jeg og sov i senga, litt bedre enn sofaen igrunn. Så sov litt mer enn det jeg har gjort i sofaen. Men fortsatt opp hver time på do, og ikke alltid sovner jeg mellom dovisittene heller. Men alt i alt mer søvn enn på sofaen...

Forsker ut litt dette med at kroppen sovner/ dovner hele tiden... Igår var vi inne stort sett hele dagen så gikk uten bh store deler av dagen og natten til idag ble bedre... ---------------prøvd det samme idag, enda mindre timer med bh på, så får vi se hvordan denne natten blir.

Jeg kom plutselig på at selvom ikke bh er stram, så kan den stramme mer enn når jeg går uten . Siden det er armene som verker skikkelig på natten og er følelsesløse og ikke bena- de bare sover om natten men de følerjeg fremdeles når de sover men hendene er "utenfor" kroppen min føler jeg

Så blir spennende og så inatt hvordan natten blir, og imorgen blir det jo hele dagen med bh siden det er 17 mai og jeg skal prøve og finne noe og kle på meg. Et telt kanskje? Hadde vel vært det mest kledelige tror jeg for hvalrossen meg..

Sitter nå ute på terassen og blogger i grei temperatur:) Med bena høyt, skal legge bena høyere enn hode i sofaen om en stund og håpe det også hjelper på til natten.

Idag stod jeg opp med samboern og vesla kl 7, og gjorde klar henne for barnehagen mens samboern kjørte henne dit spiste jeg frokost og fant boka mi og sovnet igjen fr 9.30- 12.00 . Stod da opp og fikk ånden over meg fra ingen steder , og bakte boller til imorgen. Regner ikke med at lillegutt kommer , så jeg får feiret dagen med vesla i hele morgen, pluss at jeg hang opp bunaden slik at den retter seg ut til imorgen ( den var opprinnelig pakket i baggen hennes og klar for barnevakten imorgen men det er vel ingen fare for at lillegutt vil ut iløpet av kvelden/natten så da får jeg æren av og stæsje henne opp selv imorgen og tilbringe dagen med henne:)

Gleder meg til og se henne i bunaden jeg hadde da jeg var liten, og neste år har vi en festdrakt til henne som jeg også hadde da jeg var liten- Gjenbruk er noe for seg selv og ikke minst koselig!!!
Neste år har lillegutt bunaden som brodern hadde da han var 11 mnd:) Da blir det koselig med søsken bilde gitt neste år- begge i arvepentøy=)

Faktisk inatt håper jeg lillegutt ikke velger og komme, for jeg vil så gjerne være med vesla imorgen:)

5 kommentarer:

Anette sa...

Uff, høres ikke bra ut med alt det vannet du har i kroppen. :(

Håper fødselen starter snart, var vel i morgen kveld det ble bestilt, var det ikke? Da rekker du jo foreldresamtalen i bhg på fredag. ;) Hihi...

Kristine og lille Emilie sa...

ja imorgen kveld går fint hvis han begynner og vil ut da. jeg skal være med på foreldresamtalen på fredag så enten får han komme før eller rett etter foreldresamtalen hehe:)

Rett og slett veldig ubehagelig med dette vannet altså.

Emilie Maria sa...

Håper dere får en fin 17. mai-feiring imorgen. Tipper at du blir veldig fin i teltet ditt, hihi ;)

Kristine og lille Emilie sa...

Takk det samme Emilie:) vi sees på trening torsdag:)

Nina sa...

Håper dere hadde en fin 17 mai!

Høres kjent ut det med bh'n,eller jeg bruker topper nå siden spilene gnager.Jeg tar den av meg så fort jeg er inne.