Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. mai 2011

Ondag 18- Torsdag 19 og Termin 20 Mai

Onsdag morra begynte det med murringer i venstre side og svigers kom og hjalp meg med vesla da samboern jobbet kvelden. Kjempe kosellig og snille svigeforeldre jeg har!!

Torsdag likedan, også masse slim som kommer i ett sett, gulblankt. men mindre murringer , de muringene som var var i korsryggen/rompa. Plantet blomstene mine og tenkte ryggen kom av det men ikke sånn rygg-vondt liksom.

Fredag - idag har vi TERMIN!!!- kom enda mer slim, og den ene gangen var et grønt. Menssmerter kom foran langt nede fra morran av men nevnte ikkno til min kjære-syter jo nok fra før tenkte jeg. Etter foreldresamtalene i bhg til vesla tok hun helga med oss. Tok turen til Lørenskog der jeg hadde legetime mens papps og henne var hos svigers. Legen skal ringe Ahus på mandag for overtidsurdering( som vanligvis er maks overtid tidspunkt) men siden lillegutt er stor og uten for sjemaet( fikk ikke tegnet inn krysset på sf målene) så bør han kanskje ikke gå maks overtid sa hun. Det gjør ikke meg noe hvis det blir slik. Hun skulle også nevne vannet i kroppen min, for dette er virkelig plagsomt. Etter middagn hos svigers tror jeg slimproppen gikk (grønn brun blank slim klump). Så siden jeg hadde menssmerter også, ble emilie lagt der kl 18( noe hun gjorde frivillig) så byttet vi bil for hun skal sove hos mine foreldre lørdag-søndag( planlagt før ting "kom igang". Så de trenger bilsetet. Vi dro hjem etter bil-bytteog tok med burger hjem. Før jeg fant det lurt og dusje og finne senge tilfelle ting satt igang ordentlig inatt.

Natt til lørdag sov jeg godt, doflying med masse slim hele natten som var blankt igjen.idag er moren min 49 år, og skal kose seg med gulljenta vår, vi skal ta en tur nedover og hilse på henne, rart hvor tomt det er uten henne i hus og jeg savner henne faktisk veldig. Vi har ikke hatt barnevakt siden januar - og det er lenge!!Så skal vi dra hjem når hun har lagt seg ikveld( hvis ikke lillegutt gjør alvor ut av menssmertene og vi må på Ahus da. Noe som er helt greit. Tar med baggen min/lillegutt sin i bilen nedover til Lørenskog etterpå for sikkerthetsskyld:)

Sånn dette var oppdateringer jeg ikke ville opplyse om med engang på onsdag og utover, men nå vet dere at plutselig blir det noen dager uten blogging eventuelt.

Vi blogges:)

Ingen kommentarer: