Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. mai 2011

HippHippHurra

Fikk deltat på barnas dag somjeg ønsket. Vi måtte vekke vesla 7.30 får så og pynte alle sammen og spise frokost før det bar avsted til veslas mormor og bestefar i Lørenskog. Nærmere bestemt Kurland. Håpet hun hadde sovnet i bilen til lørenskog men den gang ei.

Vi kom akkurat tidsnok til at vi så 17 mai toget gå forbi der vi parkerte bilen, og slang oss på bakerst i toget. JA jeg er veldig gravid og klar for fødsel- så hvorfor ikke trigge lillegutt litt tenkte jeg. Gikk sta som jeg var i samme tempoet hele runden toget gikk og avsluttet med god samvittighet på selveste barnas dag:)

Hva gjør man ikke når man er desperat og vil sette igang fødsel? :D

Vi deltok litt på skolen med feiring videre og spise\te pølse, iser, og drakk brus/kaffe før vi gikk hjem til mormor og bestefar og hvilte bena høyt!Vesla fikk 30 minutterblund i vognen 14.00. Veldig mye senere enn vanlig(9.30).

Spiste deretter reker, loff, og tok halvt glass vin til, mens vesla spiste pizza og reker faktisk.

Til kaffen kom svigers/ veslas farmor og farfar og koste seg sammen med oss :)

Koselig at svigers og mine foreldre klaffer så utrolig bra som de de gjør, ikke alle som er så heldig!

Vi vendte snuten hjem kl 18 da vesla ble hyper og klar for senga, men hun sovnet ikke i bilen som hun pleier slik at vi bare kan bære henne i seng. Så hun ble lagt 3 ganger og sovnet 20.30 for natten.


Vesla hadde på seg bunaden som jeg hadde da jeg var liten, veldig morsomt med arving fra generasjon til generasjon :) Ikke blir bunaden slitt heller.

Denne skal hun også ha i lillebror sin dåp vel og merke med snor, skaut og forkle- noe som ikke kom på tale og ta på idag) i august/ september en gang Også på julaften(er str 110) og hvis den er for liten neste 17 mai, skal vesla bruke festdrakten jeg hadde da jeg var liten.

Dette var vår feiring av 17 mai og barnas dag:) moro får både barn og voksne:) Neste år får lillegutt oppleve den utenfor magen også=)


Ingen kommentarer: