Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. mai 2011

Elendig form...

Onsdag og Torsdag har kroppen sagt sitt og jeg har lyttet til den...

Slapp, trøtt, fortsatt hodepine( hatt over 1 uke), ødem pluss, dårlig med søvn( maks 4 timer usammenhengende pr natt, avbrutt med doflying hver time), allergi i tillegg. Så dette har vært en super uke, men gjort det beste ut av den.

Hadde veldig kynnere på kvelden 17 mai, begynte i dusjen da jeg skulle vaske tærne.sov fra 24-03 natt til 17 mai, sittende pga ødem i kroppen , og det sprenger i hele kroppen når jeg ligger , uansett om hodet er litt høyere enn kroppen og ikke ligger helt flat liksom. Må sitte for og ha minst mulig spreningen i kroppen. Etter og ha sittet og sovet i 2,5 uke nå, så er ryggen gåen, og bekkenet verre, men må bare for og sove litt og bli så utthvilt jeg kan til fødsel.

Onsdag morgen vet jeg ikke om det lakk litt vann eller ikke, veldig usikker, og senere begynte murring i venstre side og vedvarer enda (nå Torsdag kveld), men det blir bare slik det er og ikke mindre eller mer.

Torsdag midt på dagen, vet jeg heller ikke om slimproppen gikk, lignet ikke slik emilies så ut da den gikk. Her var det masse gulaktigblankt slim og emilie sin var brun. Så vet ikke om det var slimproppen som istad eller ikke... men murringene er der enda...

Imorgen er det lege time.
ser frem til den, hvor hun skal vurdere og sende meg til ahus for overtidsvurdering siden jeg går opp så mye pga vann på 1 uke( 2,8 kg) og sliter slik jeg gjør med ødem og sprening i kroppen pga vann.
Men legen min ville egentlig sende meg til ahus først og fremst for og sette meg igang veldig snart får at lillegutt ligger mye og grafen og kan ha alt for liten plass. Jeg har visst ikke så mye plass og ta av igjen til han.

Jeg skal kjøre hardt mot hardt, grine om jeg må, det blir ikke vanskelig, for jeg griner hver gang har mulighet når vesla ikke ser meg for og ikke uroe henne liksom. Er så utmattet, mangler masse søvn, uansett hvor trøtt jeg er ødelegger kroppen for meg og det skal ingenting for og knekke meg pga det og smerter konstant i kroppen pga vannet. klarer såvidt o g bøye fingrene, så mye vann/ stive er dem. Den ene hånden må jeg dytte igjen hvis jeg sal klare og lukke den. Fingrene stritter liksom imot... og da spenner det seg langt oppi nakken og nedover ryggen.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare og føde hvis jeg er så utmattet som jeg er nå. men erfarte jo sist at det kom uante krefter til da det satte igang. Så får håpe det nå også:)

Nå skal jeg plante noen kasser jeg kjøpte igår, som jeg ikke orket igår da murringen ble som verst, så får gjøre det nå og samboern kan bære de på terrassen når han kommer fra jobb.

vi blogges etter legetimen imorgen, tar med vesla, og baggene våre i bilen tilfelle vi skal direkte til ahus pog vesla til barnevakt. Vet jo aldri hva som skjer før legetimen er overstått. Prøve og sove mer inatt da, *akkurat som det skjer liksom*

Ingen kommentarer: