Totalt antall sidevisninger

søndag 15. mai 2011

Helgas forbredelser til lillegutt

Ja, enda ikke ferdig med forbredelsene til lillegutt. Tar ting over langen har jo så god tid, men "han kommer over helgen" har svigers sagt så nå var liksom siste frist får noe og få gjort ferdig.


Tar tid det og vaske klart tøy( det som er lånt av Linda, Desiree, Tina) og få sortert etter str og plassert i skapet systematisk. Men nå er alt tøyet i boks som dere ser på bildet over. Vogga hans er klar, med plast over til den blir tatt i bruk seff. ( Har ikke tatt bilde av den enda).


Her ser dere skapet hans . ferdig med str 50 og 56, kan jo hende vi slipper og ta i bruk str 50( hvis han blir lik sin pappa). Så da blir det bedre plass og lettere og ha system i skapet hans.


Og idag kokte jeg klart alt av flasker og melke-begre så det er klart, slang oppi smokkene til snuppa under kokingen også( var veldig flink til dette med koking av smokker helt til vi flyttet hit vi bor nå). Og flaks jeg gjorde det og sikkerhets-sjekket smokkene når de var tørre. en av de tusen hun har , hadde "revnet i festet" , sikkert slitt siden hun har klødd mye i munn/tenna i det siste.

Bil-setet til lillebror er satt i bilen med base og klart til bruk når som helst :)

Så noe er blitt gjort på en helg med slitne foreldre , aktiv datter , og døgnville som vi er om hverandre her i hus!!Regner ikke med at hu mor får sove "godt" før lillegutt er ute!

SÅ KOM DEG UT LILLEBROR!!! DET ER EN ORDRE!

2 kommentarer:

Nina sa...

Klærne er på plass.Hadde tenkt til å koke flasker i dag jeg og,men ble ikke gjort...Har så god tid vet du,NOT!

Bilsetet setter nok gubben inn mens jeg ligger på sykehuset.

Kristine og lille Emilie sa...

-vi bor litt langt unna sykehuset,3o min, og har resten av familien rett ved sykehuset, så regner med at gubben og vesla bor hos svigers eller familien min de dagen jeg er på sykehuset, så greit og ha bilsetet plassert i bilen, det hadde jeg garantert glemt hvis vi må fyke ut døren pga fødsel ;)