Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. februar 2011

Uka vår :)

Denne uken har bare flydd som ukene flest gjør.
 Emilie har vært i barnehagen mellom 6.30- 08 og blitt hentet 16.30 på det senste. Prøver og gi henne korte dager de dagene hun er der 6.30, men ikke alltid det går nå som jeg trener flere ganger i uka pluss behandling. 
Også samkjører jeg med samboern den uka han jobber dagen, for og spare bensinpenger det vi kan. Men vet jo at vesla trives svært godt i barnehagen så for ikke så dårlig sannvittighet  når hun har hatt litt lang dag. 

Mandag ble jeg med ut av døra 6.15 , leverte vesla i barnehagen så kjørte kjærsten på jobb, og jeg derfra og til mor. Spiste frokost og leste boka mi før vi dro i butikken og avsluttet med en soft-is på Triaden før jeg kjørte til behandlingen 13.30 :) Så hente kjærsten og vesla deretter og hjem og lage middag, men vesla har hatt lite matlyst denne uka så ingen middager på henne. Hopper rett til kveldsmaten som hun også småspiser. 

Tirsdag skulle jeg vært på basseng trening men ble avlyst.  så vesla fikk sove til hun våknet 7.30 og rett  barnehagen og frokost der. Jeg tok en rolig dag hjemme ,leste boka mi og sov. Kroppen trengte egen-pleie idag rett og slett. Når jeg hentet vesla hadde hun øyekatarr sa de i bhg. Og så jo at det var grønt gørr i øynene og øynene rant. Så pakket klar på kvelden for en fri-dag for henne i barnehagen på onsdag . 

Onsdag var det legetime på planen så ut av døra 6.15 alle mann og kjøre kjærsten på jobb og til svigers med vesla og meg deretter.  Legen er i lørenskog så tok henne liksågodt fri og jeg hadde ingening på planene så kose dag er godt innimellom=) Var hos farmor og farfar kl 7.30- 18.45. med legevissit og en tur på metro deretter iløpe av dagen;) Middag hos svigers vakke dumt, hjemmelaget kjøttkaker mmmmhhhmmm.. Men vesla ville ikke spise annet enn 1 brødskive iløpet av dagen.  Hun sovnet i bilen hjem  og bærte henne rett i seng:) øynene var bra, rakk ikke begynne med dråpene vi fikk engang så nå har vi det i hus til neste gang:)

Torsdag  var hun i barnehagen til frokost og jeg dro hjem igjen og leste boka mi og spiste frokost, forbredte middagen det jeg kunne  og slappet av før jordmor time, første jordmor time i dette svangerskapet faktisk. Mulig vi får en ultralyd til siden forrige gang var det mye tull med terminen. Greit og vite når jeg kan regne med ca og føde så vi ikke drar på hytta i påsken feks. for se hva hun får til :) Veldig hyggelig jordmora mi , den forrige i lørenskog var jeg ikke så fornøyd med så. På kvelden koste kjærsten og jeg meg med lapper med vanilje kesam mmmhhhmm..

Fredag var det ut av døra kl 6.15 igjen og levere frøkna så kjøre kjærsten på jobb og jeg deretter til mor og spise frokost og lese boka mi før trening 11.15.  så hente kjærsten på jobb og innom expert ang tven som har vært til rep. i 5 mnd!!! men kan ikke repareres( og endelig fikk vi vite det også får ikke fått noe svar før nå nemmelig) så får penger tilsvarende det den gamle kostet, så yeeeeah plutselig ble vi rike uten å få lønninger og får kjøpt inn alt til lillebror og ny bedre tv enn det vi hadde :)Emilie og kjærsten badet før kveldsmat, og leggetid på vesla og taco på oss:):)

Lørdag sov  vi ti 08 :):) så frokost og stell før vi kjørte til svigers hvor Emilie plutselig måtte "dele" farmor med kusine emmeline . da gikk verdn under. Så blir godt at lillebror er på vei og at hun lærer seg og dele farmor/folk og leker med andre enn bare de i barnehagen. Alle barn har vel godt av søsken?:) Deretter kjørte vi til mor og far, og vesla ble igjen (planlagt) på overnatting . Vi dro innom elkjøp og så "tven vår  " live...wooooowwww bestille den på nett til uka og nå blir jeg hvertfall tv-slave, noe  jeg absolutt ikke er!!! Så hjem og slappe av og spise. Jeg fikk brått lyst til og ta en tur til jessheim og kose oss med brus og øl på kjærsten, men får se hva han bestemmer seg for hva han vil. Ikke kjent på jessheim , så blir spennende hvis vi drar en tur ut ..

Søndag. altså imorgen,  blir det middag når vi henter vesla. Mølje, jaja torsken kan jeg hvetfall spise. blir hvertfall digg og sove leeenge imorgen, eller lettere sagt, våkne av meg selv kl 04 som er vanlig for tiden men hvertfall coolen  og muligens rydde rommet vårt oppe..  

 

Ingen kommentarer: