Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. februar 2011

Fysio:)

Idag var det tid for trening og behandling igjen. 
Treningen rakk jeg desverre ikke, men behandlingen rakk jeg med god tid:)
Tar igjen treningen på fredag hos øyvind. 

Fortsatt forrvirret ang fysioen, men har ordnet ny henvisning til øyvind så får jeg se hvem jeg fortsetter hos. Siden de i 1 etasje skal fortsette med bassengtrening på tirsdager etterhvert tror jeg jeg velger og følge de i 1 etasje, enn så lenge følge begge to sine timer/ behandlinger. 

Så nå blir det trening i sal tirsdager kl 10- frem til bassenget er i orden 8.30 på tirsdager dette med 1 etasje. Og behandling 1 x per.uke i 1 etasje:) 
Og trening i sal fredager 11.15 i 3 etasje, og står på venteliste på basseng på torsdager kl 12 tror jeg. Men dropper denne hvis tirsdagbasseng i 1 etasje går i orden. 

Om 2 mnd er det slutt i 3 etasje, da vikariatet er over der oppe da, og alt blir i 1 etasje. 3 etasje blir privat da og 1 etasje blir kommunalt , og tar over hovedsaklig treningen   for gravide og bekkenjenter etter fødsel. og kan benyttes med henvisning fra fastlege. 

Så... enklest og kanskje bare være i 1 etasje når alle skal ned dit om 1 mnd ?    Eller benytte seg av begge muligheter siden jeg ar henvisning begge steder til det er bare 1 etasje som gjelder:)

Ingen kommentarer: