Totalt antall sidevisninger

lørdag 12. februar 2011

Lørdagen vår


Helger er til for å kose seg :)
Etter frokost tegnet vesla og jeg mens pappa vasket kjøkkenet, flinke samboern min! Så ble det nyhets-sjekk på mamma før dillemma for og finne tøy som er behagelig og ha på seg. Og helst da ungå joggebukse. Stakkars samboer ser veldig mye av den slappe, slitne dasse-kledde mammaen får tiden... Så prøver og piffe meg opp det jeg kan i helgene. Deretter prøvde vi karneval antrekke vesla skal bruke i barnehagen den 17 februar. Dette har vi vært så heldig og arve, så da bruker vi ikke pemger på noe nytt så lenge det passet og hun ble så søt, liten rødhette:):) Var hun ikke nydelig i utkledningen?? Mangler bare røde kinn og fregner men det kommer på selve karnevallet:)

Når vesla ble trøtt og skulle ha luren sin, satt vi oss i bilen og kjørte til Lørenskog får å kombinere luren med shopping og lunsj. Lunsjen ble ikke sunn men god:) Burger king falt oss alle i smak og Emilie dyppet hver lille pommesfrites i ketchupen og oppførte seg eksemplarisk og satt rolig og stolt med sin egen barnemeny:) Hun satt og spiste i 1,5 time( ja hun tar seg god tid til måltider, kanskje derfor hun alltid er skrubb sulten når hun blir hentet i barnehagen for hun ikke rekker og spise nok på 30 min ca og spiser maten sin i bilen hjem isteden skrubb sulten stakkar). Hun blir fort distrahert og kan ikke spise samtidig det skjer mye rundt seg. men idag gikk det fint heldigvis men tid tok det.

Vi hadde bestemt oss for at hun skulle få en "snurrebass" -leke ( heter det det?)
Hun lekte så ivrig med dette i barnehagen denne uken sa de ansatte i barnehagen. Så hun mor løp og kjøpte en mens hun og pappa spiste siste pommesfritesen:) MEN... Tror du ikke hu mor fant noe mer spennende i lekebutikken:) Vesla vår er jo verdens snilleste så hun fortjener noe utenom innimellom...
Så da endte jeg med og plukke med meg "hoppsi daisy" fra drømmehagen - dukke med seng med lyd i sengen:) Hun elsker drømmehagen og når denne var på salg i tillegg så HVORFOR IKKE :) Må jo gjøre litt stas på de små helt uforbredt på de innimellom:):) Det varmer et morshjerte og se hvor glad hun blir når hun får noe uventet:)
Legger ved noen bilder fra dagen vår idag:):) Alltid mer interesant med bogg og bilder:)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: