Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. februar 2011

Barnehage bilder


Veldig fint at barnehagen tar bilder og legger på hjemmesiden og vi foreldre kan logge inn og se bildene av gullene våre. Her har jeg slått sammen bildene vesla er alene på slik at jeg ikke fikk med bilder av andres barn :) Jeg er så glad i gullet vårt!!! Og jeg vet pappa er glad i gullet sitt også!!! Hun er verdens nydeligste jente( det synes jo alle foreldre om sine egne barn selvfølgelig). Mamma elsker deg jenta mi <3 Livet er ikke verdt uten deg i livet mitt!! Hver gang jeg ser på deg ser jeg din pappa, min kjærste!!! Dere er som tvillinger om pappa hadde vært liten gutt igjen!!! Kjærligheten min lyser lang vei. Og du jenta mi lyser opp livet mitt. Kjærligheten min til deg skal lyse opp for deg når du møter motstand og mørke i fremtiden engang. Du skal vite at mamma vil alltid være her for deg , uansett hva!!! Elsker deg så inderlig høyt jenta mi <3


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Marthe sa...

hei :)
fin blogg du har, kom tilfeldigvis over den. jeg har også termin 20 mai :) jeg legger deg til blogglista mi!

Nina sa...

Er så gøy med barnehagebilder.De tar mange i bhg til Jessica også,og jeg pleier å ha med kameraet når jeg leverer/henter.