Totalt antall sidevisninger

mandag 14. februar 2011

Morsdag 13 februar 2011

Var våken først idag , og idag som jeg kunne sove lenge men neiiida, er alltid sånn når jeg kan sove lenge, Men så lenge jeg er uthvilt er det jo greit :) Stod opp når vesla våknet kl 08.15. Tok det med ro og spiste frokost og vesla badet, mens jeg var "badevakt". De mest populære lekene idag var "hoppsi daisy og sengen" som hun fikk lørdagen av oss. Må gjøre litt stas på de innimellom, de blir ikke bortskjemt av den grunn!!
Hun tok på hoppsi daisy teppet og trykket på knappen der nattasangen kom om å om igjen... Så vi var en smule lei utover dagen ..
Dypt konsentrert er hun da hu skal bre over teppe hennes.
Vi hadde favorittmaten til Emilie idag, fisk poteter og grønsker :)
Emilie fikk besøk av farmor og farfar som kom på kaffe og kakekl 15. Og til slutt et bilde av verdens beste pappa!!! Emilie og jeg elsker deg, forguder deg og ser opp til deg :)
Gleder oss til og ha deg hjemme på ettermiddagene denne uken :)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: