Totalt antall sidevisninger

søndag 20. februar 2011

kontroll igjen...

Tiden går så fort, så føles ikke som om det er kontroll hver 4 uke...

Ja ja, er nå i uke 27 dag 4 hvertfall. Det var vel det mest positive med hele kontrollen (og høre hjertelyden seff som vanlig). 

Jeg har gått opp 2,7 kg på 3 uker... ikke så positivt, skal tross alt ned igjen dissa kiloene. Så nå  er det lite mat fremover, selvom jeg er sulten til tider skal jegikke spise annet enn grønt... 

Blodtrykket hadde økt( har hatt veldig lavt blodtrykk i dette svangerskapet og nå var det drastisk økt siden forrige kontroll).

Og proteiner  urinen (+++ ble notert på arket mitt) og urinen sendt til dyrking på ahus... så venter på svar... legen tok ingen sjanser ifht svangerskapsforgiftning da jeg itilleg har følt meg slapp, dårlig de 2 siste ukene... og ikke minst svimmel ( noe jeg ikke burde være da blodtrykket har økt skjønte jeg på legen min). 
+ tegnene som blir brukt er maks opp 3 + tegn, fordi lege apparatet bare viser maks 3 +. men på dykning kan +++ bety opptil 10 +++ fordi sykehus har bedre utstyr enn legesentrene fikk jeg høre av legen min som tok dette svært alvorlig... 


Venter spent på svar og håper på det beste utfallet må si jeg har tenkt en god del på dette i helgen og vener spent på telefon ilpet av uka.... ahus mottar urinprøven imorgen...  Og urinprøven var faktisk ikke morgen urin heller , får jeg glemte det så ble tatt etter frokost og te og juice og melk og vann kl 10.30. når jeg sa dette til legen ble hun enda mer bekymret....  at den slo ut med +++ på ikke morgen urin... da kan den være flere + enn det svaret  ahus gir oss...

Vil lillebror kun det beste og da og kanskje vite at kroppen min ikke er  det beste for han, gjør meg trist..  men han er j livlig så prøver ikk og bekymre meg... 
 

Ingen kommentarer: