Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. februar 2011

God kveld i stuen!

Da er denne uken snart over også, "abeidsuken" altså.  Jeg synes ukene bare flyr selv om jeg ikke jobber for tiden, men gjør noe hver dag for det. Som jeg lurer på hvordan jeg skulle rukket og hatt ork til hvis jeg skulle jobbet. Husvasken må fordeles på 2 dager , helst ikke rett etter hverandre heller, gjerne en fysiodag imellom husvaske-dagene også. Hvertfall annenhver uke da jeg er alene på ettermiddagen og til 23.30.

Bekkenet streiker mer annenhver uka,  da jeg er alene og jeg er nødt til og gjøre ting "imot mitt bekken" og ikke mulighet for avlastning. Blir litt nei aktivitet annenhver uke for og oppfylle det vesla krever. Blant annet og leke, på gulvet, sitter i 5 minutter og kommer meg omtrent ikke opp igjen. Blir jo en del bæring , som pappan gjør annenhver uke. Spesielt opp  trapper og noe ute når hun bburde gå men ikke vil gå selv. Påkledning her og der og bleieskift i hytt og pine annenhver uke i ale mulig stillinger, alt ettersom hun vil stå eller ligge , på badet hjemme, men er vi borte innproviserer vi jo seff.

Nå kommer min kjære inn døren snart, og starter helg:) Fri fredager den uken han jobber kvelden, og det er jo selskap nå som jeg er sykmeldt. Pluss at vi kan kose oss sammen alle 3 hvis vi lar emilie ha fri eller så gjør vi nyttige ting bare han og jeg. Deilig det og ;)

Imorgen skal jeg på fysio igjen:) blir godt o tøye og strekke litt kjenner jeg, ekstra godt annenhver uke. Nå har ryggsmertene begynt og komme og, merket det den siste uken her.Bytte fra sittestilling til liggestilling hver 5 minutt omtrent , og gå litt rundt o tøye litt. Om nettene sover jeg årlig, gjort det denne uken ,  når jeg først sovner etter 200 dobesøk så må bekkenet avlastes og bytte 200 stillinger iløpet av natten. Ligger nå med ammeputa mellom bena når jeg ligger på siden , for å stabilisere litt, hjelper ikke alltid på smertene men men...

Etter fysioen blir det kaffe-date med 2 fra den forrige barselgruppa:) Vi er 3 stk som skal føde i år:) Så vi kan jo ha noen tips og råd siden vi alle er slitne på hver vår måte i svangerskapene siden vi har noen små hjemme alle 3.

Nå skal jeg finne boka mi og lese til min kjære kommer. Liker og vite at han er trygt innenfor døren før jeg sovner. Vet aldri når det kan forekomme ulykker på veien. Selvom man ikke er skyld i de selv. For det finnes mange idioter i trafikken som ikke tenker at det kan gå utover andre enn dem selv tenk!

Natti natt, fikk til et innlegg idag og jeg, og jeg som ikke trodde dette vil bli noe å blogge om men men...


Spørsmål:
Er det noen lesere der ute som har erfaring med bekkensmerter i to svangerskap? Som hadde bekkensmerter mellom svangerskapene også..

Blir jeg noen gang kvitt bekkensmertene som før begge svangerskapene hvis det vedvarte mellom svangerskapene?

3 kommentarer:

Nina sa...

Takk for koselig kommentar:)
Her gjør mannen også mer med snuppa til tider pga lillebror i magen.Jeg må også ta husarbeid osv over flere dager.
Ser du testa positivt 11 sept,jeg testa positivt 21 sept:)
Har du vært mye dårlig?Det har jeg,vært sykemeldt siden uke 6.

Nina sa...

Nesten vært noe hver uke her også.Fikk bihulebetennelse,sinnsykt vondt,og jeg fikk ikke noe for det.Da det gikk over kom en ny forkjølelse.
Jeg har også hatt mange rare tanker,om vi har gjort det rette osv.Men det går bedre nå,og det kommer helt sikkert til å gå fint.
Har dere finni navn ennå?

Nina sa...

Med Jessica hadde vi bare navnet Jessica,enkelt og greit.Vanskligere med guttenavn.