Totalt antall sidevisninger

mandag 14. februar 2011

En Mandag utenom det vanlige...

Da min kjære dro på jobb idag dro han avgårde med begge bilnøklene til bilen jeg skulle ha når jeg skulle levere og hente vesla. ( Vi har bare 1 bilsete som står fast i saab'en)

Så da ble det ufrivillig hjemme-dag med mamma for vesla. Vekket vesla kl 07 får og rekke frokost i barnehagen kl 08. Hadde rukket det fint får vi var ferdig påkledd og på vei til bilen kl 07.20. Men ei bilnøkkel...

Ringer pappsen og spør om han har 2 stk bilnøkler til saab'en i lomma, å jammen hadde ikke det. Han hadde tenkt helt omvendt idag da han stod opp. Alle kan få lov og rote litt.. tror han har litt "ammetåke" som jeg lider av om dagen.

avkledning og frokost deretter leke hjemme med mamma hele dagen. Hu mor måtte leke på gulvet noe som er "imot" min kropp for ( vesla har ikke sett det på kjeeeempe lenge ) men det fenget henne enda så jeg. Planene mine om husvask måtte utsettes.. noen timer. Og etter luren hennes hjalp hun meg med husvasken gitt. Med en tørr klut og akkurat der hun følte for og vaske vasket hun... Men dafikk jeg gått i fred med moppen hvertfall.

Er ikke en fri-dag å væe hjemme med barn altså, enten om de er syke eller friske.. Jeg vurderte og gå til barnehagen med vesla, er 5 km og gå, men på 80 km/t vei, uten gngfelt. Og dessutten var det bra jeg ikke gjorde oss klare får å gå, vogna var nemmelig låst inni bilen.... Så hadde ikke kommet langt da nei... Og med mitt bekken så sier det nei også. hadde blitt 1 mil og gå for meg for så og hvile og deretter hente vesla i barnehagen igjen så kanskje greit og bare være hjemme igrunn. Hun koste seg hvertfall med lek og oppmerksomhet så og si hele tiden... Jeg derimot er sliten i kroppen og legger meg nå.
Jaja dette var en liten oppdatering om dagen vår idag... helt utenom det vanlige!
Vi blogges!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: