Totalt antall sidevisninger

mandag 28. februar 2011

Uke 8

 

Legger inn tre glimt av snuppa, har flere bilder men de ligger på mobilen da jeg glemte kameraet da vi brått tok en tur på Gigagøy i Lørenskog.
Posted by Picasa

Uken gikk fort fra meg.Samboern jobbet kvelden denne uken så mye på meg ettermiddagene og kveldene. Så viktig og ta det litt med ro på dagtid annenhver uka da jeg er alene.

Mandag var jeg innom jobben og leverte sykmelding og droppet treningen for og rekke hjem før min kjære dro på jobb. Fylte ut nav papirerer men får ikke sendt dem før neste uke da kontordamen på jobben hans har ferie..

Tirsdag tok jeg en rolig dag, så vidt jeg husker.. skulle egentlig på barselbesøk men de trengte roen rundt seg og det er veldig forståelig.Oppdaget utslett på vesla. Men hun er i toppform.

Onsdag tok jeg et tak i huset... støvsuge er jo tungt nok fra før av om ikke magen gjør det tyngre... Leste boka mi og snart lest en av seriene så langt den er utgitt til nå, så får vente på neste bopk i Mai... men da er jo lillebror kommet/ rett rundt hjørnet så får se om jeg rekker og lese mye da..

Torsdag trente jeg vanngym og handlet bursdaggave til svigefar, som har bursdag på selveste kvinnedagen 8 mars. Greit for alt som er gjort i god tid!:) Vesla badet når hun kom fra barnehagen.

Fredag fikk vi legetime til vesla, pga utslettet, men legen fant ikke ut hva det kunne være, men fikk eksem medikamenter for kløen på kveldstid. Deretter dro vi på metro og apoteket før vi tok en tur på Gigagøy( Skal prøve og å lagt over bildene fra mobilen på et vis). Der var det full fart i 2,5 time og sovnet som en stein på 1 min i bilen da vi skulle hjem. Jeg holdt ut i hennes tempo 1 time, med løft, bæring, krabbing, hopping før kroppen min takket for seg og jeg ble fotograf og pappsen tok over leken:):) Lillebror var ikke helt med idag, "strekksmerter" eller no på hver side, ved egglederne... og kynnere. Jaja men slik er det bare. Droppet saltreningen pga legetimen til vesla. Ble en ekstra kosedag med familien min. Tok ny blod% hos legen, var litt bedre enn for en uke siden.

Lørdag Ringte svigers og oldemor til vesla er på ahus pga hjertestans og astmaanfall. Kusinen til ole, kom tilfeldigvis innom henne, og fant henne å tok HLR frem til 2 sykebiler kom hjem dit men de fikk ikke igang de heller. Først på ahus kom hun tilbake . Oldemor var død mange minutter og ble lagt i koma når de fikk startet det igjen på ahus. Og der ligger hun enda, skal teste henne idag hvor store skader hun har fått uten surstoff i ubevisst tid. Vi skulle egentlig i bursdag denne kvelden men barnevaktene kunne ikke pga thailandtur og kom sent hjem så jeg skulle egentlig ta meg en tur alene, men ble ikke til det da familien ble prioritet og tilfelle ole måtte fly avgårde til ahus hvis det trengtes. Hadde ikke vært i glad-jumør til feiring heller igrunn. Så ble god mat og boka vår deretter og slukket lyset kl 22. Viktig og prioritere søvn før lillebror kommmer, uansett igrunn, vet aldri om han kommer til og sove eller ære våken mye når han kommer ut av hulen sin til oss.

Søndag var vi usikre på hva vi skulle. Ble til at vi dro en tur til svigers, greit og være i Lørenskog hvis oldemor ble borte fra oss. Fikk middag og eldste kusinen og fettern til vesla kom også, så de lekte og herjet i mange timer. Men for et lydnivå!!! Vi takket for oss kl 16 og dro hjem. Oldemor ble lagt på isolat pga helvettesilden hun fikk for 3 uker siden, hun puster nå selv så er bedre sånn sett. men sjekker "skadene" iløpet av morgen dagen( mandag).

Jaja dette var "vinterferien" vår :)

Ingen kommentarer: