Totalt antall sidevisninger

mandag 21. mars 2011

Ukene flyr

Selv når jeg er sykmeldt går tiden fort, hadde ikke regnet med det.Da kan jeg jo tenke meg at tiden hvertfall flyr avgårde som tobarnsmor:)

Forrige uke hadde jeg noe på tapeten hver dag . Dvs at Mandag var satt av til avslappning fordi resten av uka var fullbooket.

Mandag var jeg flink og måkte terassen tom for tung snø for så at jeg kunne belønne meg i å lese boka mi ute i solveggen etter:) Akkurat som med unga, belønning etter utført arbeid:)Så var det butikken og middagslaging som stod på planen før resten av familien min kom hjem <3 Tirsdag var det bassengtrening 8.30 og jeg ble dermed ut av døren kl 6.15 for og levere barn og samboer på jobb for så og trene. Etter treningen dro jeg i butikken og på Ikea. Var flink og kom ut av ikea med det som kun stod på handle lappen. Emilie ble super glad da hun fikk tog og togskinner i tre. Så gikk resten av ettermiddagen / kvelden unna i en fei etter middagen. Ene Oldemoren til vesla kom hjem fra stensby rehablitering idag, etter en uke der og ahus før det, pga hjerttestans. Onsdag var det ut av døre 6.15 igjen, pga legetime 13.30 ble jeg med og levere unge og samboer idag også. ble en impulsiv lunsj med Linda på jobben .hun har en gutt på 4 uker, gjett om jeg smeltet!!!! Som jeg ser frem til ha lillegutt i armene mine!!!! Legetime deretter før henting av samboer og unge og svigers kom på besøk for og hente den "innproviserte " tv benken vi har brukt siden vi flyttet inn. Den skal nemlig på hytta for der passer den supert mens vi er fornøyde med den ordentlig tv benken:) Oldemoren til vesla kom inn på ahus igjen i dag tidlig pga dårlig puste nesten hjertestans. Godt kusinen til ole reddet henne igjen, bare flaks. Hvor mange flakser skal denne oldemoren ha??? Torsdag var det dobbel trening og levere samboer og unge på jobben sine før det. Helt gåen etter dobbel trening, først 1,5 time i sal så 1 time i basseng.. Fredag leverte jeg samboern og ungen igjen, og dro på trening kl 11 i sal. Idag var bekkenet skikkelig kranglete. Handlet og hentet gullene mine og slappet av hjemme resten av kvelden... :) Trente på egenhånd foran "norske talenter" fordi ryggen og bekkenet var helt på tur men hjalp svært lite. Lørdag fikk jeg mark av og være inne i det fine været så dro ut familien en tur til Sørumsand til Desiree, JT og Martine, noe de ikke hadde særlig imot:):) Bekkenet og ryggen min satt stor pri på at samboern ble med for og si det sånn. Kan ikke ta sjansen på og dra med vesla alene slik den er for tiden for jeg klarer absolutt ikke følge hennes tempo og i tilegg slår hun skikkelig trass vrang og jeg orker ikke bære henne. Satt på terassen i sole og kjente den varme og ta i ansiktene våre=) Ps skulle husket solkrem men men:):) Søndag tok jeg fram diverse utstyr til lillebror, tar jo tid og vaske og gjøre klart også. Desiree og Martine kom på besøk og hadde med seg massse tøy og utstyr vi får låne til lillebror, evig takknemlig=) Lånte så og si nesten alt tøy til vesla sist( bortsett fra det vi fikk gjennom det første året hennes ) så sitter heldigvis ikke med mye jentetøy vi ikke får brukt igjen:) Pluss at lillebror får låne tøy av samme familie som vesla lånte tøy av det første året:):)Linda kollegaen min og Desiree er knupper:):) koselig og begynne med forbreelsene, greit og gjøre litt og litt da ukene samboern jobber dagen for kan hjelpe med på kveldene etter vesla er lagt:) og kroppen er så lite til og stole på fra dag til dag.

Ingen kommentarer: