Totalt antall sidevisninger

fredag 18. mars 2011

Er så leiiiii.....

Idag er det dagen hvor jeg er lei alt, absolutt alt. Starter med at jeg er lei alt mammatøyet som er ubehagelig og gå med... nei vent ,.... inatt startet det, lei av og ikke få sove ordentlig!!! pluss at vesla var våken storedeler av natten mellom 1 og halv fem. Fram og tilbake fra senga vår og hennes. Men til slutt sovnet hun mellom oss. Og på pur f*** dro vi henne opp kl 06 får og rekke barnehagen kl 6.30. Får ikke lov og ta igjen søvnen når hun er lys åken midt på natta får så og snu døgnet dit hun sel vil- ikke på tale!!!

Deretter har jeg vært trøtt i heeeele dag, sov jo fra 00-01, og på do hver time deretter med en våken vesla mellom oss i perioder, og hyl og skrik i sin egen seng( takk og lov for at det er ytterst sjelden hun er slik). Så relativt lite søvn på meg, og her sitter jeg typisk lys våken nå!!! Irriterer meg så jævlig !!!

Jeg er generellt lei:
bekkensmerter og ryggsmerter, lite og oppstykket søvn (hver eneste natt våken hver time og våken time etter time i perioder om natten også), svangerskapet( hvertfall idag), crapy form,klær som ikke er gode og ha på seg.


JEG SER SÅ FREM TIL OG FÅ TILBAKE KROPPEN MIN, ikke misforstå jeg liker og gå gravid men det skal liksom ha så mye negativt med seg . Jeg kan godt føde nå jeg, jeg er så klar selvom han blir prematur. Håper ikke bekkenet og ryggen utvikler seg verre de 9 SISTE ukene!!! Da kan jeg ikke være alene med vesla annenhver uke, får det orker ikke kroppen min. Jeg er helt utslitt denne uka, og da har samboern jobbet dagvakter så da lurer jeg på hvordan kveldsvaktene hans blir på meg da... Bilsitting er er ork det og nå, nesten så jeg må ta pause på 30 min kjøring.

Denne uka har vært drøy syntes jeg. Syteinnlegg må være lov på sin egen blogg gitt. JAjA blogges!!!

2 kommentarer:

Nina sa...

Jeg er også dritlei og kunne godt ha føda nå!!
Vil bare bli normal igjen,og orke å gjøre ting som normale folk gjør.
Er også så lei av den flyginga på do om natta,argh!!

Takk for kommentar.Det med amminga er sånt styr syns jeg,ville i utgangspunktet ikke amme Jessica heller,men prøvde,og det gikk ikke.Har ikke lyst nå.Er bare tull at de som får morsmelk er mindre syke osv,bullshit!!
Hva gjør man når ungen ikke legger på seg??Så fort hun fikk MME la hun på seg.Jeg var så bekymra at jeg gråt hver kveld pga denne morsmelka,nei takke meg til MME!!!!!

Nina sa...

Jeg ligger akkurat på linja på den målesaken.
Så jeg er vel ikke akkurat diger.