Totalt antall sidevisninger

tirsdag 15. mars 2011

Dagens lille innkjøp...

Etter vanngymmen idag, måtte jeg vente på min kjære til han var ferdig på jobb. Så brukte dagen på shopping rett og slett. Alt var egentlig "fornuftig handel" så litt stolt av meg selv der.

Etter treningen dro jeg rett på Ikea og klarte og følge handlelappen jeg hadde.
Togskinner og tog til Emilie, sjekke neste sengen til Emilie prismessig, Kubbelys, stearinlys, oppvaskbørster, tisselaken til vesla og babyteppe til lillebror.
Og soft-is på meg som belønning etter en times tid blant masse folk

Deretter gikk turen til Triaden på apoteket egentlig bare, men så fikk jeg dårlig sannvittighet ovenfor lillebror med ting som ikke er gjort istand. Så gikk opp til H&M og fant 2 bukser-4bodyer-6 par sokker( gud så rart det blir med de små føttene igjen)- en tynn sommerlue, måtte jo seff plukke med noe til vesla og, ble 7 truser( greit og holde bleia på plass siden vi har slitt med lekkeasjer), hello-kitty sandaler og en pysj fikk hun.

Skal prøve og ta bilde av handelen men noe er i vaskemaskinen for øyeblikket..

Nå er jeg i ræva form og skal se på Paradise hotell.
Og opp 5.30 imorgen og bli med nedover sammen med gubben.

Q: Hva ser dere på tv?

1 kommentar:

Marthe sa...

Hvor mye klær trenger man til de små nyfødte?hvor mye i 50 og 56 ..du har prøvd dette før ;)