Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mars 2011

Uke 30:)

 
Posted by Picasa


Vi var på Ahus igår Mandag. Lillebror har det bra og er normal av vekst. Så utrolig lettet vi ble!!! Han lå litt vanskelig til, med hodet ned g hun sa at han blir kanskje liggende slik frem til hodet fester seg. Siden det er trangt om plassen er det ikke lett og snu seg nå. Han er jo 35 cm når han strekker seg ut nå :)
Nok fostervann og fin navlestreng:)Han snudde seg mot oss etter en stund og da så vi klart ballerusken og snurrebass med det samme:):)Så ingen tvil på at det er en lillebror inni magen min <3 Hjertelyden var på 136 på Ahus. Vi tok ikke med oss noen bilder fra UL , tenkte rett og slett ikke på da da vi ble i gledesrus og kunne slappe av igjen etter en helg på pinebenken. Men hadde ikke blitt bra bildene heller siden han lå vanskelig til uansett hvordan han lå. Sprute jordmoren om resten av det legen ikke likte, men fikk ingen svar på det.Så får gå og føle meg uvel, svimmel, så jaja...får gå sånn i 10 uker til for da er lillebror ute håper jeg:) Er vel på tide og begynne forbredelsene hjemme her nå, 10 uker går fort, og er itillegg alene annenhver uke og ikke får jeg gjort mye uten lange pauser, så ting tar tid. Ser frem til påsken da er det ikke leeenge igjen:) og kanskje han kommer som sin søster, da kommer han rett etter påsken så på tide og begynne her hjemme.... Litt mer og forbrede med emilie og vet jo aldri tidspunkt vi trenger barnevakt, eller hvordan det gjøres, osv. Så får skrive huskelapper til barnevakten med rutiner i bhg osv... Pakke en bag til henne og kan væe lurt i god tid da jeg pakker min og lillebror sin bag. Er det noen lesere som har erfaringer med hva som burde forbredes til vesla ifht fødselforbrdelsene, så tar jeg imot md åpne armer-lett og glemme ting

3 kommentarer:

Marthe sa...

så bra at alt e i orden :D
kjempefint mage!

Marthe

Nina sa...

Kjempefint at alt er i orden!Da kan dere ta det litt med ro.
Jeg vet jo datoen når lillebror kommer,så sånn sett kan jeg ordne med Jessica deretter.Men jeg er litt redd for at han kommer før også,men det gjør han sikkert ikke.

Den tissinga om natta er plagsom!!Jeg blir gal!!

Har dere finni navn til lillebror,og hvordan tanker har du ang det å bli mamma igjen?Jeg har tenkt så mye rart og har dårlig samvittighet ovenfor Jessica.Men det blir jo flott å få søsken.

Når er terminen din igjen?

Nina sa...

Svarer her jeg:)
Aron er jo et kjempefint navn!
Vi har vel bestemt navn,bare jeg som er usikker,men Jessica sier det,så da blir det nok sånn.Vi får avvente litt før vi sier det høyt.

Gleder meg så utrolig til å bli mitt gamle jeg igjen så jeg orker å være den mamman jeg var før jeg ble gravid.
Jeg blir så fort sinna også,og tar lett til tårene.Dette har vært kjempetøft så det blir ikke flere barn.

Hvor skal snuppa deres være når lillebror kommer?
Jessica skal være hos mine foreldre,hun er jo i bhg på dagen,men mamma skal ta seg litt ferie for å hjelpe til.Men jeg er litt engstelig for at han kommer før daton som er satt,men jeg får KS fordet.

Koselig å snakke med noen i samme situasjon.Jeg har hatt så mange tanker rundt dette,men alt blir nok bra når han er ute.