Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mars 2011

2 bildemontasjer jeg har sagt jeg skal legge ut

 

Vesla hjelper pappa med og montere tv benken forrige uke. Om det var så mye til hjelp er jeg usikker på hehe. Men hun klarte faktisk og ta frem en skrue og skru inn med skrutrekkeren et par runder :O Så litt hjelp var det faktisk. Da ble jeg imponert, så lite og plundrete liksom, og at hun skjønte prinsippet uten å se pappa skru først.Tv- benken ble fort fix ferdig og står nå på plassen sin med den stooore fine tven vår <3 Som jeg ser Paradise, Farmen, Norske talenter, 71 grader nord, luksusfellen på =)Deilig og ha tven for meg selv annenhver uke:)

 

Her er den andre bildemontasjen jeg skrev om tidligere, men bare somlet med og legge inn på pcen.
jeg er veldig fan av litt mørke øyenskygger kombinert med kontrast på øvre del av den lagte mørkere øyenskyggen.
Dette er min favoritt kombinasjon på disse bildene, og som jeg bruker mest -hverdag som fest-, bare det matcher antrekket.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: