Totalt antall sidevisninger

fredag 11. mars 2011

Endelig helg!

Et syte innlegg er lov når bekkenet svikter og formen er ræva...

Har virkelig telt ned dager mot helg denne uka. Samboern har jobbet kvelden denne uka dvs hjelp til husvask og diverse på dagtid mens vesla er i barnehagen. Men ettermiddagene og kveldene alene med vesla = mer slitsomt.

Mer slitsomt når bekkenet slår seg også om det ikke er slitsomt nok uten bekkensmerter. Magen begynner nå og bli i veien, generellt ,i av/påkledning på meg selv og ikke minst ved av/påkledning av vesla. Har liksom "ikke fang" lenger som hun kan sitte på når vi kler av/på.

Blir jo også automatisk mer bæring på meg annenhver uke, trapper hjemme og trapp opp til oss ute, også små bæring inn og ut av barnehagen. Rett og slett for at vi ikke skal bruke 2 timer hjem. Og ikke alltid hun vil være med meg hjem fra barnehagen når jeg henter alene annenhver uke, så da blir det "sloss-bæring" ut av barnehagen og opp trappa til oss hjemme. Det er ikke alltid behagelig når hun sparker vilt og magen er stor og hun treffer lillebror i magen.

Leke med vesla er jo en utfordring det og, gjerne på gulvet selvfølgelig. Så når jeg endelig er kommet meg ned og i komfortabel stilling, fryser kroppen seg i den stillingen og rumpa blir øm og da er det bare og begynne å forbrede seg på å komme seg opp igjen. Gjern ha noe og holde i og "dra" meg opp...Og gå rundt og varme opp bekkenet/rumpa igjen til normal gange.

Og vekselvis bytte på og sitte i sofaen og på treningsballen når jeg skal se på tv er viktig. Bytte sittestilling hvert 5 minuttt i sofaen for og ikke stivne.

JAJA bare og se for seg siste ukene nå, bare 10 uker igjen!!!! Gruer meg allerede til de ukene Ole jobber kvelden. Blir mye bedre når lillebror er ute og kroppen min fungerer igjen.

Ingen kommentarer: