Totalt antall sidevisninger

søndag 30. desember 2012

Lille nyttårsaften

Inatt døv gullene i sine egne senger og vi sov til 7.45 idag. Wow, to dager på råd hvor vi sover lenge. Kanskje ikke si det for høyt....

Innrlek i dette glatteføret. Barna leker med julegavene sine. Emilie elsker lundeby dukkehuset og utstyret hun fikk til jul. Stilig med lys :)

Jeg ble rastløs og tok meg årets første skitur i lysløypa her. Gikk en time i skogen og det var så stille og deilig. Deilig å kjenne man blir svett og får trent litt:) ble hvertfall en skitur i 2012, og det frister å gå en skitur imorgen også:)

Så masse spør av elg, litt skummelt om jeg hadde møtt en elg hehe.

Nå skal jeg leke med bærbar før vi skal bestille pizza til middag. Lei julemat nå så skeier ut med pizza idag:)

Gleder meg til pinnekjott med min kjære imorgen når barna har lagt seg:) får vann i munnen bare av tanken på pinnekjott:)

Vi blogges!

Ingen kommentarer: