Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. desember 2012

Juleforbredelser

Da nærmer julen seg med stormskritt . Og det meste er i boks.

Når jeg er på jobb er jeg ikke på jobb på den måten jeg bør være. Julestresset har tatt sin plass i hodet! Har egentlig ikke tid til å jobbe føler jeg.

Gaver er nesten i boks,julhgandelen skal tas på lørdag. Og resten av julegave på fredag etter jobb. Skal heldigvis avspasere litt på fredag:)

Men deilig på jobb samtidig, driver med juleverksted og julekos innimellom de faste timeplan aktivitetene.

Skal levere de siste julegavene imorgen,phuu!

Oppi alt juleting er barna forkjølet og hoster natten lang så søvn er mangelvare her i hus. Inatt var begge gullene i vår seng fra midnatt. Og ole rømte ned på sofaen:)

Men julen kommer uansett den:)

Hyper alle har en fin førjulstid:) nå må jeg jobbe videre.

Ingen kommentarer: