Totalt antall sidevisninger

søndag 2. desember 2012

Pinnekjøtt aften

God morgen!!!

Igår kom ole og barna til mormor og bestefar( mor og far der jeg hadde sovet) . Fikk lest boka mi og handlet mat før de kom:) deilig å slappe av litt for jeg er veldig sliten for tiden.

Sliten av å være Pjusk form, mørke dager, lite søvn, stress på jobb som jeg tar med meg hjem.

Godt å se familien min igjen igår da de kom:)

Pinnekjøtt aften med foreldrene våre var koselig og lystig stemning:) ble ikke sent, la meg 23.30.

Men merker her jeg sitter at det er manko på søvn fordi jeg lå meg senere enn vanlig både fredag og lørdag. Så ikveld sovner jeg med barna:) søvn er så viktig for meg blitt etter at jeg ble tobarnsmor, før barna kom klarte jeg meg med tre timer søvn hver natt. Men nå må jeg ha 7-8 timer hver natt. For å komme meg gjennom full jobb, ettermiddag med barn før legging og husmor div.ting Før jeg kan slappe av om jeg rekker før jeg må legge meg.

Nå skal vi snart hjem, deilig!!! Har masse å gjøre i huset siden vi har vært borte siden vi dro på jobb fredag.

Helg og fri sier man men....



Ingen kommentarer: