Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. desember 2012

Jubileum

Igår var jeg på jubileum/ julebord med jobben. På selve skolen. Løkenåsen skole har eksistert i 40 år, gamle skolen ble 30 år og den nye var nå 10 år:)

Alle som har vært ansatt på løkenasen skole var invitert, så det var eldre og unge der. Jeg er den yngste ansatte.

Velkomst drink ble inatt på lærerværelset. Og tapas og kaker ble inatt i samlingssalen. Vi ble bordplassert VIA sanger. Guttene trakk fra en skål og jentene fra annen skål, og skulle finne riktig partner ved å sette sammen lappene våre( som da var tekst i en sang) og deretter lå sangtitlene i glassene på bordet:)

Jeg satt sammen med forrige rektor, han som ansatte meg:)

Deilig mat og koselig mennesker. Ble ikke å ta den helt ut på meg. Ble 3 glass vin bare. Og hjemme ( hos mor og far som jeg sov hos inatt) var jeg 00.30. Jeg er virkelig ikke noe party- jente lenger merker jeg. Savnet senga allerede kl21!!!.

Kjæresten og gullene har sovet hos svigers natt( også i lørenskog) så de kommer hit iløpet av dagen sammen med svigers. Vi skal nemmelig spise pinnekjøtt alle sammen hos mor og far idag og bli over til imorgen:) nam nam!!!
Ha en fin lørdag dere også:)

Ingen kommentarer: