Totalt antall sidevisninger

mandag 3. desember 2012

861 og sykt barn

Helt utrolig men sant!!! 861 kr handlet vi mat på rema istad, og det er for 1 hel uke med middager, brød, pålegg!!! Skal virkelig aldri handle flere ganger i uken lenger:) da blir matbudsjettet vårt nærmere halvert:)

Idag har jeg vært hjemme med aron som hadde feber og øyekatarr igår. Emilie fikk en fri dag fra bhg idag da jeg ikke orket å kle på begge barna for å levere henne i denne kulda:) vi sov til 7, aron var våken flere ganger i natt.

Da aron tok kuren sin bakterier vesla og jeg pepperkaker. Noe som var stas i starten men så tv etter ett brett med pepperkaker...så jeg laget resten alene.

Barna har pusslet, malt, tegnet, bygget lego og servert meg "mat".
Laget deilig lunsj til oss. Omelett med avokado,purre,skinke og tomat:) og barna spiste godt:)

Fyrt i ovnen har vi gjort og.20 - er kaldt!!!

Nå er barna i seng, Gubben ble tilkalt på jobb da det var alvorlige problemer med trykkmaskinen så her sitter jeg da:)

Mye jeg burde gjort,men tok mye igår så idag unner jeg meg en rolig kveld. Skal lese boka mi, morgen og drikke te:) så får vi se hvem av oss som er hjemme med aron og emilie imorgen. Går spysyke på storebarna i bhg , så emilie får fri så lenge aron er hjemme. Har ikke lyst å få det i hus gitt:)

Kan ikke bli syke til nissemarsjen på torsdag, som jeg /fau arrangerer:)

Her kommer noen bilder fra idag:






1 kommentar:

Tina sa...

vi også gjør ukesinnkjøp og sverger til Rema. Billig og bra! :) har blitt veldig inspirert av Hellstrøm i det siste, så nå blir det middag bare fra bunnen av..