Totalt antall sidevisninger

onsdag 26. desember 2012

1. Og 2 juledag

1 juledag var vi hos farmor og farfar på middag og kaker. Emilie prøve sine rosa madshus ski for første gang. Hun var flink til å gå, også var det hennes aller første skitur( hun gikk 150 m fra bilen og inn til farmor og farfar). Hun måtte prøve de sa hun. Hva gjør man ikke får de små sine ønsker i en hektisk dag sier bare jeg:)

Hun var så stolt og jeg tok bilder med kameraet som skal inn i albumet hennes:)

Fetter fredrik på 14 år, fetter linus på 8,5 mnd var også hos farmor og farfar med onkel stian.
Fikk nydelig middag:)

Barna sovnet i bilen hjem så de kunne bæres rett i seng:)

2 juledag hadde vi hjemme med bare den lille familien vår<3
Emilie og jeg gikk ut kl 12 . Ole var inne til aron våknet fra duppen sin. Vi gikk inn igjen kl 15- 3 timer ute er lenge men tiden bare fløy!!
Emilie og jeg lagde snøhule til å krype gjennom. Aron testet ut denne når han og ole kom ut:)

Mens emilie og jeg lagde hule, snødde kjelken hennes ned- så mye snø på kort tid!!! Wow. Det jeg måkte da vi gikk ut måtte tas på nytt når ole og aron kom ut en time etterpå....det sier litt!

Middag når vi gikk inn var forberedt idag tidlig.hjemmelaget medisterkaker, mandelpoterer,surkal og hjemmelaget brunsaus med sjy av ribbefettet som var igjen på julaften:) nam nam... jeg elsker saus generelt:)

Nå sover barna gjort i over 2 timer.og vi skal se film: skyfall:)

Ha en fin kveld:)

Ingen kommentarer: