Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. desember 2012

Knip...

Halvveis denne uken og. Tiden går jammen meg fort:) snart juleferie:-)

Mandag var én laber dag, la meg likt med barna.slapp form og mageknip.

Tirsdag våknet jeg med influensa følelse. Dro på jobb, vurderte å dra fra jobb men holdt ut slik at jeg dro halvtime før jeg egentlig sluttet. Gått med mageknipi nesten to uker nå, men gir seg som regel når jeg ikke beveger meg. Ole måtte være hjemme fra jobb, jeg hadde ikke ork til ta meg av barna engang. La meg kl 16 og sov til 06 idag onsdag. Mageknipene holdt meg våken etter at jeg hadde snudd meg hver gang inatt så godt at jeg la meg tidlig.:-) idag tok jeg én sykedag, og hatt mindre kamper når jeg har beveget meg. Så kanskje det gir seg nå?:)

Ole fikk brått ufrivillig do-flying da han la seg igår men han dro på jobb i ettermiddag. Og satser på at det blir med bare han:) har kloret og vasket doene etter han:-) her tar vi ingen sjanser:)

Så imorgen skal jeg på jobb igjen.

Idag når barna spiste middag, satt jeg som et slakt i sofaen med kamper. Emilie var så søt med aron, hjalp han med å spise, gi ketchup og helle melk til han:) hun klappet han på kinnet hver gang hin hadde hjulpet han, nåååh så søtt:) varmer et mammahjerte:)

Jeg har verdens beste barn:) noe alle synes om sine egne:)

Nå skal emilie se ferdig barnetv og legge seg.
Da skal jeg innta senga og finne boka mi: Morshjertet:)

Ha én fin kveld videre:)



Ingen kommentarer: