Totalt antall sidevisninger

torsdag 20. desember 2012

Syk lillemann

Idag var aron hjemme fra bhg med feber og stygg hoste. Hoste har han gjort hele uka,men inatt høstet han så han våknet hver gang han hostet. Så aron var våken omtrent hele natten stakkar. Han lå tett inntil meg så Mammadalt som han er<3
Aron sov 1,5t på dagen og da han våknet satt vi oss i sofaen får å kose( veldig koste når han er skikkelig syk). Da sovnet han på brystet mitt. Jeg lå han i sofaen med teppe og dyne og der sov han 1 time til.da er han ikke frisk stakkars:(

Jeg vasket og ordnet i stua mens han sov på sofaen uten at han våknet!!! Han snorket høyt der han lå.

Farmor og farfar kom på middag og leverte julegaver.

Nå er aron i seng med pille i rompa.og håper på en bedre natt.
Emilie ser barnetv og skal i seng snart.

Jeg fikk gjort noe i huset idag så jeg er litt mer ajour til jul:) vasket begge badene ( vegger,badekar,dusjkabinett o.l), støvsuget,tørket støv i hele huset og vasket og hengt opp to maskiner tøy. Så ikke lat ihvertfall.

Så nå blir det sofaen og boka mi resten av kvelden:)

Hva har dere gjort idag?

3 kommentarer:

Anniken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anniken sa...

Akkurat det samme som Julian har. Feberen sitter godt, og jaggu som de hoster, uff :( Er ikke noe gøy med syke barn, får håpe de blir friske og raske til julaften,

God bedring til Aron.

kristine sa...

Så ikke kommentareren før nå. Høsten sutte virkelig godt i på begge enda her. Hoster hver time natta gjennom. Vi er desperate etter søvn, men når vi blir fire i vår seng blir det minimalt med søvn.
Hvordan er der med hosten hos dere? Håper de er blitt kvitt den:)