Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. januar 2013

Nyttårsaften

Morgenen gikk til frokost og pappsen klipte gullene våre. Hei sveis inn i det nye året:)

Herlige silje og jeg gikk en forfriskende skitur i lysløypa i regn, sludd og snø.1,5 times tur var deilig!!!! Vi så dyrespor som elg og et annet dyr. Tok bilde og sendte det mystiske sporet til en kar som kan sluke spor. Og han trodde det mest sannsynlig var ulv men kunne være jerv. Siden jeg ikke la noe ved siden av sporet var det vanskelig å se størrelsen. Men når jeg sa sånn ca stort det var var det nok ulvespor sa han. Kan ikke si at jeg så akkurat de type spor nat jeg gikk samme skiløypa lille nyttårsaften.

Skremmende at ulven er så nær bolig området.

Etter en varm dusj lekte gullene og jeg med lego mens pappsen lagde pinnekjøtt ala hellstrøm.

Aron la seg kl 18 og emilie 19.30. Sov gjennom rakettene og alt hele kvelden.

En stille og rolig nyttårs feiring her. La oss 23.00. Koste meg med boka mi " johan theorin skumringstimen".  Klarer nesten ikke legge den fra meg, sinnsykt bra krim.

Vi blogges!

Ingen kommentarer: