Totalt antall sidevisninger

søndag 9. desember 2012

Full fres..

Etter en rolig fredagskveld og lørdag med familiekos, måtte jeg virkelig stå på idag!

Frokosten var inntatt kl 8. Og dagens gjøremål kunne startes på.
Lagde medisterkaker fra 8-10.30. Så nå har vi det i fryser til julaften og romjulen. Ole perlet,puslet,spilte lotto og bygget lego med kidsa:)

Så var det tid får å  skiftesengetøy igjen.fort gjort å gjøre men drit kjedelig!

Deretter måkte jeg terrassen.
Så tok jeg ned tøy, hang opp 3 nyvaskede maskiner. Lurer på hvor mange timer i livet man bruker på klesvask jeg??!!

Så begynte min kjære med middag: julepølsepanne med kålrotstappe.digger rema 1000 sin app og planlegger.
Imens lagde barna og jeg kokkoskaker. Nam nam....

Etter middagen gikk hele familien ut en tur, fy søren så surt det er ute!!! Brr..ble ikke lange turen ute men godt med frisk luft:) barna hadde røde friske roser i kinnene helt til de la seg:)

Barna sov begge kl 19. Og nå skal jeg kose meg med popcorn og lese boka mi. Leste ut én bok igår faktisk...

Gleder meg til uka begynner imorgen, min kjære jobber kvelden denne uken, så jeg skal lese hver kveld når barna er lagt:)

Ha én fin kveld kjære lesere:)





2 kommentarer:

Nina sa...

De er så like barna dine:)

kristine sa...

Kunne vært tvillinger om de hadde vært like gamle::)