Totalt antall sidevisninger

mandag 14. januar 2013

Mandag igjen

Søndag kveld våknet aron med 40 i feber og jeg fikk feber. Aron la oppå meg i sofaen i to timer før han ble med oss i vår seng. Stakkars liten.

Aron sovnet med en gang min jeg lå å kjente at hodepine kom og bare ble verre. Lå fullt påkledd intill varme aron under samme dyne son han og jeg frøs og hakket tenner.

Så idag er både aron og jeg hjemme. Aron vil bare sitte på fanget men heldigvis spist litt grøt og yoghurt. La han i senga si nå er jeg heldig sovner han så jeg kan lukke øyene litt på sofaen.
Tok tempen på han når vi stod opp og var da på 39. Fikk pille og den sank til 38. Han har blemmer på hendene og i rompa, ingen under bena foreløpig.
Imorgen skal han til mormor og han ikke er frisk.

Mammahjertet svir når de små er syke:(

Ha en fin mandag :)

Ingen kommentarer: