Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. januar 2013

Torsdag allerede

Denne arm.gjen har flydd avgårde. Bare fredagen igjen så er det helg:)

Tirsdag gikk til bad, stell ,kveldsmat til barna og barnetv før liggetid. Skal si det går i ett fra vi kommer inn døra hjemme til barna er i seng. Ole forbereder middag til oss så vi bare kan varme som kveldsmat:) snill er han!
Når barna var i seng tok jeg en treningsøkt på playstatoon. Startet på 9 ukers program på mandag hvor det er trening 4 dager i uka.
Var skikkelig støl fra mandagen men titsdagens økt varmet op stølheten igjen:)

Onsdag var det treningsfri dag så da var det husarbeid som ble gjort når barna var lagt:) så leste jeg boka mi før jeg sovnet.

Idag torsdag og barna er lagt. Nå skal jeg trene før jeg finner frem boka mi:)

Blir godt med helg imorgen og kosetid med familien min:)

Ha en hin kveld videre kjære lesere:)

Ingen kommentarer: