Totalt antall sidevisninger

søndag 27. januar 2013

Helgen vår

Fredag var det  familie tid hvor vi alle var samlet til middag/ kveldsmat :)

Idol på tv og min kjære i sofaen med meg, deilig start på helgen.

Lørdag stod jeg opp med barne 6.30 ,lot ole sove lenger. Han kom tassenende ned i stua kl 8.15. Stelte oss etter frokost( barna spiste 2 frokoster) og dro deretter til svigers. Var der på besøk fra 11-15.00. Emilie og gikk en tur på betro å stoppet litt . Fikk gavekort til jul på black design( som er en av mine favoritt butikker) . Klarte å svi av hele gavekortet på 800 kr på disse figurene på bildene ( husker ikke hva de heter men jeg digger dem). Gikk innom.nille og fant karneval tøy til gullene. Emilie var utrolig  snill og satt rolig i vognen og gikk pent i butikkene(!! Men hun blir ikke giret opp når ikke aron var med så). Fant denne utrolig fine lysten til bare 79(!!!) Kr. Og da måtte jeg jo ha med det og, hvis vi hadde tatt bilen isteden for å gå så hadde jeg tatt med meg 3 til. Den er egentlig til 2 telys men hektet bare ut telysbeholderene fra kroken og satt inn stort lys så det lyser bedre. Den står nå ved ovnen og shiner opp stua litt:) lørdagskvelden gikk med til å spise indisk korma og " hver gang vi møtes" på skjermen og boka mi før vi la oss 22.30.
Jeg satte islykter til ising på kvelden som jeg skal fikse ferdig imorgen om de er fryst nok:)
Se blogg: moseplassen.com om det vil prøves:)

Søndag sov jeg lengre, så stod opp kl 08. Våknet med hodepine ut av en annen verden!!! Så godt å snu seg og prøve å sove den bort litt til( men funket ikke).
Ordnet oss, vasket to maskiner med tøy og brettet to stativer med tøy før vi dro til mor og far( mormor og bestefar). Der lekte vi, spiste nydelig kalvestek m fløtepoteter og gr. Saker. Vi dro hjem så gullene våre sovnet og bærtes rett i seng:)
Ordnet den ene islykten siden den var klar:) se bilde :) så koselig og enkelt å gitt:)
Trente igjen, suste dagen denne gjen(4 ganger i uka er det satt opp trening på programmet jeg har valgt på ps3. Trente mandag ,tirsdag , torsdag og idag. Er ikke mulig å,trene mer enn 4 ganger i uken siden det er viktig med hviledager- jaja.

Nå blir det natta snart- opp05 igjen og ny uke med nye muligheter:) ikke minst utfordringer:)
Trening mandag, tirsdag torsdag og fredag( men tar nok å flytter denne til søndag) slik jeg gjorde med østen jeg tok idag son skulle vært på fredag egentlig. Men ikke så farlig det bare jeg trener 4 ganger i uka:)
Stolt av meg selv, ikke verst til meg å være å trene altså. Må stramme opp den slappe magen og stramme opp rompa litt. Pluss at hver treningsøkt trener hele kroppen så får litt muskler andré steder og:)

Jaja, Natti natt der ute:)

Ingen kommentarer: