Totalt antall sidevisninger

søndag 13. januar 2013

Helgekos

Fredag gikk til mathandel og gave shopping etter jobb. Hentet gullene våre og dro hjem og startet helgen<3

Laget hjemmelaget pizza og koste oss med barnetv. Klesvask og kveldsro med boka mi før jeg la meg 21.30. Merker at pendling tar på, tidlig opp og tidlig i seng selv i helgene.

Lørdag stod vi opp halv åtte, begge barna var i vår seng fra 4.30. Alt får å sove litt lenger, så kommer de i vår seng på morran. Aron sovnet til slutt kl 06 igjen og alle mann var våkne kl 7.30.
Da ble det frokost, klesvask,lek og rydding frem til mormor og onkel kristian kom på lunsj og lek kl11.30.
Handlet storhansel på rema og vasket bil før vi lagde indisk og så barnetv og la gullene. Fyrte i ovnen og leste ut boka mi før jeg fant senga kl 22. Aron hadde feber da han la seg .

Søndag fikk jeg ligge til 8.10. Ole stod opp med ungene kl 7.15. Jeg våknet med dundrende hodepine og skulle prøve å sove den litt bort, men gikk ikke. Hadde enda mer hodepine da jeg stod opp så.
Pakket inn gaven til lilly som emilie og jeg var i bursdag til idag.emilie storkoste seg i bursdagen med lilly,sofie og konrad pluss ukjente. Så ikke snurten av henne untatt inntaket av mat og søtt:)
Så godt å vite at emilie har så gode snille venner i bhg:) hun leker mest med lilly, sofie, mikkel,konrad,elias.

Så vi kom hjem fra bursdag går farmor og farfar kommet til ole og aron. Aron med lett feber igjen.og blemmer på hendene.  Kanskje henn har munn hånd og fotsyken som han har hatt før.

Han våknet i skrivende stund og sitter å får mammakos. Lurer på hvordan natten blir og norden dagen om han ikke er frisk til imorgen.

Bildet er tatt når emilie koser seg med indisk tandori. Kaptein sabeltann mat com emilie kalte det :)

Ingen kommentarer: