Totalt antall sidevisninger

søndag 6. januar 2013

Første helg i det nye året

Etter en kort arb.uke med en planlegging dag som inneholdt førstehjelpkurs og to vanlige år.dager( ikke helt vanlige siden elven mon var syk begge dagene ) . Så ble en veldig rolig uke på meg:)

Fredag hadde ole fri og han og barna kjørte meg på jobb får så å besøke begge oldemødrene på hans side. Koselig får de alle fikk jeg høre. De koste deg med lunsj på burger king mellom besøkene:)
Ole hentet meg på jobb og vi spiste middag hos farmor og farfar.
Barna sovnet i bilen hjemover og løftet de videre til sengene sine.
Vi tok en tur til naboen og koste oss der. Jeg la meg kl 01 og ole kom kl 3.30.

Lørdag stod jeg opp med barna naturligvis mens ole etterhvert flyttet seg fra senga og til sofaen:) der han lå stort sett frem til 16.00.
Han angret kanskje litt på inntaket av konjakk og wiskey.hehe.

Ble en veldig rolig dag og kveld.

Idag søndag, sov vi helt til 7.30( ny deilig trend her i huset siden jul). Etter en lang og deilig familie frokost som bestod av varme rundstykker ,egg,te,og masse pålegg.leker nå barna med lego i stua.
Jeg har alt vasket kjøkkenet og badene står for tur. Skal ut å leke senere idag:)

Ha en fin søndag kjære lesere:)

Ingen kommentarer: