Totalt antall sidevisninger

onsdag 6. februar 2013

Down

Overskriften blir litt så som så.

De siste 2 ukene har virkelig gått i ett...
Jeg har trent 4 ganger i uka når barna er lagt og energien kom tilbake:)
Synes jeg er flink og ser forbedring fra økt til økt.:)

Vært mye ekstra på jobben. Særlig fysisk tunge løft og mye lyd. Så tatt det med ro etter treningene på kveldene. Lagt meg tidlig og våknet med både hodepine og unger i senga.

I helga kom svigers på besøk hele lørdag og spiste lørdagskosen med oss:) barna og besteforeldre stor koste seg så jeg:) tenker siden de ikke er unge lenger, at det blir trist den dagen de går bort. Men slik går livets  gang. Husker selv uansett hvor gammel jeg var når jeg mistet mine hvor sårt og uforberedt sorgen kom( selv når den var så godt forberedt som mulig).

Søndag var det akedag arrangert av fau i bhg. Jeg sitter jo i fau og var veldig fornøyd med oppmøte og stemningen:):) barna var glinse i skirenn og ivrige etter premie får hver runde:):) koste oss med flere foreldre og emilie lekte  blant annet med lilly,sofie og amanda. Disse er det mye snakk om her hjemme og:) viktig med gode venner!

Mandag denne uken var jeg hos kiropraktor igjen. Sist var uka før jul. Så idag hadde hun mye " gode" punkter og ledd å trigge gitt... Usj... har etter jul begynt å få brå vondt i symfysen når jeg bøyer med fremover( ganske upraktisk for hvor mye bøyer jeg meg ikke daglig liksom).

Har begynt på ny romanserie denne uken også, arvesynd.utrolig bra serie , slik som de andre jeg leser. Arvesynd og morshjertet ( samme forfatter) slås sammen i bok nr 20. Derfor jeg begynte på arvesynd siden jeg har tatt igjen morshjertet nr 19 og lyst til å vite fortiden når de slås sammen:)

Dette var en oppsummering fra siste ukene. Nå skal jeg legge meg drit sliten og lade opp til imorgen. Siste arb.dag før bhg har plan.dag på fredag. Og da skal jeg være hjemme med våre søte små:)

Ingen kommentarer: