Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. august 2012

Resten av siste ferie uken

Tirsdag kom våre kjære naboer hjem, Malin, Mia og matti:) Emilie og jeg bakte "velkommen hjem muffins" til dem som de fikk når de stod opp kl 11:) Før de våknet fylte Emilie og jeg bassenget med vann mens Aron sov. Og vesla tok et lite bad og enda mer lek utenfor bassenget( moro å leke med vann)!!
Vi lekte litt i hagen  til Mia og Matti når de stod opp før vi gikk til kiwi, og emilie gikk helt selv mens aron satt noe i vognen etter å ha gått mesteparten av veien. 
Når pappsen kom fra jobb var det tid for middag og mer utelek deretter. Jeg fikk beiset det minte gjerdet( det trengte sårt litt beis stakkars) før vi tok en prat med flere naboer:)


Onsdag var vi også bare hjemme, ble bedre vær midt på dagen og utover:) Vi gikk en tur og ungene tok et kort bad i bassenget midt på dagen( fylte på med varmt vann så det ble lunket). Jeg beiset litt på andre gjerdet på ettermidaagen:)

Natt til torsdag var balabu-natt, begge ungene våknet rundt kl 23, og Emilie og jeg endte med å dele vår seng mens pappsen og Aron slo opp sovesofaen. Ble lite søvn på pappsen og Aron  denne natten.
 
Torsdag var dagen fullboocket!:) Først en tur på kiwi kl 10. kl 11 kom Sofie og mamma silje på muffins og lek:) Kl 13 kom Desiree og ungene også=) kjempe koselig for barna å leke =) og oss voksne å prate:)
Thomas min beste-kompis kom kl 15,15 og da var de andre på vei ut døra. 
Jeg lagde hvitløks-kylling rett til oss, og Emilie koste seg sammen med "onkel thomas". Hun sier : thomas  min når vi snakker om han:) men blir sjenert med en gang han kommer og glemmer å være sjenert deretter:)
Denne kvelden la vi oss tidlig, kl 21,30. Ole var sliten og jeg slapp og ante at mensen var på vei...


Fredag hadde vi ingen planer, men så fikk jeg sms av Tina, om at hun og ungene skulle ta lunsj på Triaden, så jeg bestemte meg for å dra å kjøpe mobil til ole, innom jobben hans først å han hadde lite å gjøre så han ble med på mobil-shopping:) Så kjørte vi ole på jobb, emilie ville bli med han. Så ble bare Aron og meg på lunsj med -tina og ungene:) Kjempe koselig=) fikk shoppet litt også=)
Så dro vi til ole og Emilie og var der til ole var ferdig på jobb:) 
Hjem og ungene badet før middag. Og tok en sykkel tur til Slije- mammaen til sofie-,. Vi tok vin og koste oss i den nye pavilijongen hennes:) 


En koselig men små slitsom uke alene med barna, ferie kaller det ikke hehe. Det har gått i ett hele uken med "mamma" "neeeeeei" "vill ikke". og sutring på Aron, han har hatt diare fredag og lørdag ikke vet jeg hvorfor men han har ikke fått yoghurt og melk til drikke når han har hatt diare. 


Imorgen , Søndag skal jeg forbrede barnehage tingene igjen, bytte ut skifte tøyet og pakke utetøy, er en god del det ja...Derfor veldig glad for å ha arvet mass tøy=) 


Jaja, nå er det lørdagskveldog barna sover begge to.... hva skal vi gjøre nå da tru? Lese boka mi og legge meg kanskje??? litt lite søvn natt til idag, 5 timer. 


Ha en fin lørdagskvelde der ute kjære lesere=)

Ingen kommentarer: