Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. august 2012

Tirsdag og Onsdag

Tirsdag kveld trente jeg igjen, deilig å trene og få litt ekstra energi!!! Badet ungene og spiste middag/kvelds. 
Ungene la seg kl 18, deilig det og og ha litt alene tid!
Sliten etter en hektisk dag på jobb, det er jo alle dagene(hektiske altså) pga elevens behov for aktivitet. Så "trener" litt på jobb også... sykler, går, løper, løfter osv, 

Onsdag sovnet Aron 17.30 etter middag/kvelds( rekker ikke midaag og kvelds når de er i bhg). Emilie holdt det gående til 21.00. Og Arob våknet kl 21.30 igjen. Så det var den alene tiden! Og da utgikk treningen desverre!!! Jeg som ville trene bort litt stølhet! For støl, er bare forordet om hva jeg var idag. 
Aron var våken til 24, og emilie kom opp til oss kl 01, og Aron våknet igjen kl 04... Så natt til idag  Torsdag har vært så som så! 

Nå sitter jeg her da, skulle trent, men ungene sover ikke for å si det sånn. Sutrer på hvert sitt rom, og det skal de gjøre til de sovner, Alle har egne teknikker på å sovne, og her i hus hjelper det ikke med "dulling" . Dulling gjør det bare verre og gjør problemet med legging større så det gror seg til fast- og det vil vi ikke :) 
Banrna har aldri vært problemer å legge (som fast regel på at det er vanskelig) De legger seg rett ned og lukker øyenene 99% av gangene! Vi har ikke dullet og tatt de opp når de var babyer( selvfølgelig sett ann type gråt de har hatt) så de har lært å sovne helt selv, og legge seg våkne i sengene sine. 

Så idag lurer jeg på når de sovner, skjønner jo at det ikke skal være like lett hver gang. Bare litt mer slit når Ole er på jobb og jeg ikke får vært 2 steder samtidig. 

Postet et innlegg under, med bilderas fra forrige uke. Alle bildene utenatt de to nederste, er fra playdaten hos Linda( kollegaen ) min venninne. Med badeaktivitet, sklie og generellt utelek=)

De to nederste bildene er fra  at aron skal spise selv for tiden, noe som er veldig praktisk:)
Sjarmerende med litt søl da:)

Jaja, nå må jeg prøve å roe huset litt her, og komme igang med rydding og vasking for lørdagens festligheter=)
Barna skal sove hos mormor og bestefar fra lørdag til søndag, og vi skal ha firestjernesmiddag her hos oss med ei venninne av meg( venninne fra barndommen til ole og faktisk) og forloveden hennes=) 

Så litt å gjøre. m,å pakke for barna imorgen, for de skal vi kjøre tidlig avgårde, nesten med engang vi står opp, så regner med å levere de kl 09 på lørdag=) Da skal jeg unne meg en liten lur under forbredelsene fr kvelden:) Kan ikke huske sisst jeg tok en lur midt på dagen? ikke i ferien hvertfall, for da snek Ole seg inn til Aron når han sov, før jeg rakk å reagere. hehe

vi blogges!!

Ingen kommentarer: