Totalt antall sidevisninger

torsdag 30. august 2012

Back again

Jaja, denne uken har virkelig bekkenet og ryggen min verket. Vondt å sitte, vondt å ligge , vondt å gå.

Skulle absolutt gått til fysiologiske etter begge svangerskapene. Lærer tydelig vis aldri!

Gjør ikke bedre at jeg har en tung fysisk jobb. Venter ut eleven min det jeg kan, men blir vridninger og løft i unaturlig stillinger. Hun er som en potetsekk skikkelig tung( tross alt tenåring ) og noen ting " må " man her i livet, selvom det er handikap i bildet. Igår løftet jeg henne ut til taxien. Merket jo det idag....

Så idag hat jeg bestilt time til kiropraktor, fikk time på mandag. Og det blir deilig!!

Over til noe annet, aron sover og er lagt for natten. Han har vært hjemme med papsen som jobber kvelden denne uken. Forkjølet og hoster fælt( særlig på kveldene/nettene) så nattesøvnen er så som så vært denne uken også.

Emilie ligger på sofaen og ser barnetv. Skal snart lese for henne slik at hun sovner også.

Så tar jeg reprise fra de 2 foregående kveldene, lese boka mi i senga til min kjære kommer fra jobb. Hviler ryggen og bekkenet i senga, halvt sittende iv liggende og bytter side som vekten lenes på.
 
Hva er forresten forskjell på 12 og 15 mnd kontrollen? Aron har ikke hatt noen av de enda. Ringte å etterlyste, men fikk ikke innkalt fordi det manglet lege på hs.  Han er jo 15 mnd nå liksom. Jaja....

Blir ikke lange, interessante innlegget dette her.
Ha en fin kveld videre:)

Ingen kommentarer: