Totalt antall sidevisninger

mandag 30. juli 2012

En deilig dag!

Idag har jeg og barna lekt og kost oss sammen med ei venninne(og kollega) og barna hennes. Barna hennes er Jenny på 3,4 år, og Adrian på 1,5 år. Så ganske tette disse barna våre:)

Dagen begynte grå og tåkete, men kl 11 skinte solen og varmet oss!! Vi lekte først litt inne, kanskje 30 minutter før ungene ville ut å leke i hagen hvor det var trampoline,badebasseng,sandkasse,huskestativ og leker:) Tok masse fine bilder med mobilen min som jeg ikke har overført enda...

-vann er jo som en magnet for unger, så det endte med at alle unga løp rundt bassenget uten klær, mens vi tømte det og fylte på nytt vann:)
Linda lagde nydelig grove vafler til oss, gjett om jeg skal ha den oppskriften-  jeg spiste for mye, men klarte ikke stoppe=)

Og oppi det hele skulle linda rydde i barnetøyet ungene hadde vokst ifra, så jeg kunne ta det jeg ville:) Så det endte med 2 søplesekker med tøy, og en pose med sko/sandaler i mange forskjellige størrelser:) Og nå er alt tøyet vasket og skal henge opp siste vask=)
Nå har vi tøy og yttertøy til alle årstider flere år fremover=) Hun er snill altså!!!!

Nå skal jeg henge opp tøyet og finne boka mi <3 Salvadorena <3 elsker  Cecilia samartin bøkene!!!!!

Vi blogges:)

3 kommentarer:

Anniken sa...

Hørtes ut som om dere har hatt en kjempe koselig dag :) Så heldig du er som har en du kan få litt arve tøy av, det er jo bare heelt supert :)

Kristine og lille Emilie sa...

Hvis det er ei jente denne gangen kan dere arve alt jentetøyet vårt, vi rydder ut alt vi ikke trenger lenger:) Deilig og være feridg med mammaklær,flasker og babyting:) Så venter spent på hva huleboeren er denne gangen hos dere=)

Anniken sa...

åååå, ja det hadde vært helt supert! :o) Ja det tror jeg på, selv begynner det å bli en del mammaklær, utstyr og masse diverse baby ting her i huset som vi skal kvitte oss med etterhvert også. Blir fort ganske mye ting og klær ja, hehe! Vi gleder oss selv til å få vite kjønnet, bare et par uker igjen nå :)