Totalt antall sidevisninger

mandag 6. august 2012

Da var det gjort

Tok liksågodt dobbelt-økt :)
Det merkes vel imorgen da jeg ikke tøyde annet enn 8 øvelser (som vises på spillet) og av erfaring bør jeg tøye mer enn spille viser.

Jaja husker ikke helt, men brant over 200kalorier. Så det hjelper vel på=)


Det er når man ser ant. kalorier, at man tenker på  hva man dytter i seg( hvertfall jeg) veldig enkelt å dytte de i seg og verre å få ut av kroppen).

Anbefaler dette til andre også, varierende øvelser, kan sette opp 9 uker program med 4 dager i uka med trening og hviledager resten. Lagrer kosten din, vekten din, hjerterytmen, og vanene dine(  søvn, jevnlig mat osv).

Så idag har jeg "syklet"( jogger får å bevege syklen), jogger,spurtet,hoppet tau, styrketrening, mage og rygg, blant annet.
Mange øvelser med strikk også=)


Nå blir det boka mi og en tekopp før jeg legger meg. Håper min kjære kommer snart, fra jobb og en tur på ikea:)

Ha en god kveld videre=)

Ingen kommentarer: