Totalt antall sidevisninger

mandag 6. august 2012

Hverdagen er her igjen

Ja nå er det Mandag , og første areidsdag etter ferien er gjennomført!

Ole jobber kvelden denne uken, så er "ensom" på ettermiddagene og kveldene:) Da blir det vel litt tid til vasking, rydding og lese boka mi tenker jeg:)

Klokka er nå bare 17.45 og begge barna sover søtt i sengene sine, De sovnet 17.15 begge to. Emilie sovnet til "supern" på tv og Aron sovnet da jeg sang "so ro lillemann" mens han lente seg til skulderen min 


Så nå sitter jeg her da, skal ta meg en bedre dusj etter en varm dag på jobb( selvom det var grått og litt regn trenger varmen seg på). 

Hatt en hektisk dag på jobb idag, innkjøring med ny elev som trenger tilsyn hele tiden , Men fått beveget meg litt og det var deilig=) 

Nå fikk jeg plutselig et innfall om å ta en treningsøkt foran tven( playstation trening spill). Så kanskje jeg skulle gjort det?=) Må få strammet opp og inn litt her og der gitt. 

Jaja, dere får ha en fin kvelde videre:) 


Ingen kommentarer: