Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. september 2012

Knekt opp...

Igår var jeg hos kiropraktor før jobb. Bestilte time på Torsdag da bekkenet og ryggen var som verst.

Så igår møtte jeg opp 8.45 og lurte på om det ville hjelpe med kiroprator( siden jeg ikke har prøvd kiropraktor før, bare fysio og manuellterapeut under svangerskapene).

Aldri væt så fornøyd med folk som kan kroppens oppbygning. Hun så med engang at jeg har skevhet i ryggen( noe ingen av de foregående fagfolkene har sagt). Hun kjente etter bevegelsene i bekkenet mitt, og da sa hun:  her var det ikke bevegelse og jeg  svarer( så dum som jeg er haha): jeg beveger meg jeg da- gjør jeg ikke riktig?. JODASÅ!!! Fint med låst bekken. Dette måtte jobber mye med sa hun.

Deretter sjekket hun oppover til midten av ryggen min, hvor jeg har fått mer og mer vondt i det siste.
Der var det 6 punkter som også måtte jobbes mye med sa hun. Hun tok trigger punkter på meg fra korsryggen og til midtrygg, jævlig vondt men samtidig utrolig godt etterpå.

Så tok hun trigger punktene på rompa og innside lår på meg. Og konkluderte med at jeg har bekkenløsning enda( noe jeg mistenkte og har hatt siden sv.skapet med Emilie)... Siden jeg kjenner strålinger ned i lårene og til knærene, ikke kan  sykle lenge, ikke løpe, forsterkede smerter under menstruasjon, lårene og rompa  dovner bort uten at jeg sitter,  Noen dager er bedre enn andre, men strålingen er der.

Hun sa til slutt: Noe positivt er det kommet ut av timen, du har ikke vondt i symfysen. Det har jeg ikke så ble litt positiv da jeg og.

Så konklusjonen ble:
Skjevhet i ryggen, låst bekken,  6 punkter i ryggen som ikke er bra og vedvarende bekkenløsning.
Så nå skal jeg fly inn dørene hennes til behandling 2 ganger i uken. Må gjøre det beste ut av det. Hvis jeg skal kunne jobbe slik jeg jobber nå må jeg holde det i sjakk hvertfall.

Nå skal jeg finne boka mi og senga, ryggen og bekken verker( etter behandlingen igår ville jeg bli litt mørbanket) og det merker jeg.

Jaja, ha en fin kveld og natt folkens!

Ingen kommentarer: