Totalt antall sidevisninger

søndag 12. juni 2011

Tidsfordriv...

100 spørsmål med 100 svar:

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? 25 år
2. Tror du at du har giftet deg til da? Nei,da må vi vinne i lotto isåfall
3. Hvem snakker du mest med på msn? oooi, den er "gammeldags" den nå , bruker facebook
4. Husker du hvor du var 11. september 2001? Ute
5. Hvem ringte deg sist? mammaen min.
6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? Bruker spotify, men vesla har cd spiller.
7. Har du kjæledyr?Nei, deilig og slippe all pelsen i huset etter dem.
8. Når var siste gang du drakk kaffe? På fredag.
9. Er foreldrene dine gift? Ja i over 25 år. har ikke helt tellingen.
10. Når så du din mor sist? På onsdag på strømmen.
11. Liker du å reise med fly?Liker, og liker, men må man så må man.
12. Hvor mange land har du bodd i? bare Norge
13. Hvor mange byer har du bodd i? Lørenskog og Nordkisa
14. Hvor mange søsken har du? En lillebror.
15. Kan du plystre? nja, ikke alltid jeg klarer det.
16. Hva var det siste du spiste?Brødskive med bringebærsyltetøy
17. Hva er din favorittiskrem? hmm, flere...
18. Hva ser du frem til? sommerferien på hytta med familien min <3
19. Er det noe du vil fortelle til noen? kommer ikke på noe nei.
20. Hva gjør du om en time? leker ute med vesla hvis jeg ikke ammer...
21. Liker du kaffe? Ja
22. Hvor mange glass vann drikker du hver dag, gjennomsnittlig? 4 kanskje pluss annen drikke.
23. Er noen forelsket i deg? Regner med at Ole er det.
24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene? Sover nesten aldri uten min kjære.
25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? Ja, absolutt.
26. Kan du spille poker? aldri hatt lyst til og lære
28. Har du noen gang vært i Canada? Nei
29. Hva var den siste sangen du hørte på? en på radioen.
30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg? ja.
31. Hvor mange land har du besøkt? Norge, sverige, danmark,spania, hellas,italia, england,tsjekkia, latvia.
32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? Jeg kan jo sikkert gjøre meg litt forstått på tysk, ellers så er jeg vel middels god i engelsk.
33. Har du lyst på piercing eller tatovering? Da setter jeg inn den piercingen jeg har enda isåfall.
34. Har du noen gang vært i en ambulanse? ja.
35. Svømmebasseng eller hav? Hav
37. Spiser du frokost daglig? ingen dag uten frokost.
38. Hva er din favoritting å bruke penger på? Endret seg på den fronten de siste 2 årene. nå handler jeg mest til barna enn meg.
39. Hva var det siste du kjøpte? Mat på rimi.
40. Hva er ditt favorittprogram på TV? Paradise hotell, farmen,
41. Kan du rulle med tungen? nja
42. Kan du dykke uten å holde for nesa? nei
43. Sover du med bamser? Nei
44. Hva er din blodtype? A rhesus negativ.
45. Er alt lov i krig og kjærlighet? absolutt ikke.
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? lilla for øyeblikket, ikke malt noe etter at vi flyttet hit.
47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene? det er da naturlig og gjøre.
48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? lukket
49. Er du voksen? vil si det, 2 barnsmor, huslån, forlovet, ja hva mer?
50. Har du tatt sol den siste måneden? naturlig sling er min favoritt.
51. Kan du skifte olje på en bil? Aldri gjort..
52. Har du fått fartsbot? Aldri :)
53. Er du avhengig av tv-en? vil ikke si det.
54. Liker du appelsinjuice? Nam nam :)
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? da hopper jeg opp med engang.
56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? nei...
57. Hva vil du mer enn noe akkurat nå? ha ferie og "slappe" av på hytta med 2 barn.
58. Kaffe eller energidrikker? Kaffe..
59. Hva er din favorittby? tja...
60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? klatret i et tre.
61. Liker du håndskriften din? nei, men hvis jeg anstrenger meg blir den grei.
62. Hvilken sang hører du på? ingen nå
63. Har du vært så full at du har besvimt? nei
64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? gått min vei..
65. Når våknet du denne morgenen? etter 2 amminger kl 01 og 04 så våknet jeg 07.
66. Har du søskenbarn? 4 stk.
67. Hva liker du med deg selv? at jeg har vært med på og skape to så nydelige skapninger som barna mine.
68. Hvem snakket du med sist? Ole og emilie.
69. Hva er det verste faget på skolen? dan gangen var det matte, engelsk, naturfag.
70. Hvor skal du bo når du blir eldre? Jeg håper vi vinner i lotto:)
71. Hva drømte du i natt? tror ikke det.
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? 600 kr
73. Hvor ble du født? SIA (Ahus)
74. Hvordan var din forrige helg? utelek med vesla, herlig vær:)
75. Hva er din favorittsang? ...
76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? dyr generellt ,ikke inn i mitt hus annet enn ved besøk eller passe.. ikke på heltid!!
77. Hva er den beste iskremsmaken? pistasj
78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på? Ja, Ole faktisk...
79. Har du hjemmeside? holder meg til blogg.
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? egentlig ikke
81. Kan du si alfabetet baklengs? med god tid så...
82. Kyss eller klem? begge deler.
83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente? vil være natrlig meg selv.
84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? jeg var Anders helt til jeg ble født for jeg var visst ingen gutt alikevell..
85. Har du vært på scenen? Ja
86, Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? Har sett mange, men husker ingen navn
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? ja
88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?tja mange år siden...
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? emilie.
90. Hvorfor det? sjalusien hennes som hun utrykker på an utspekulert måte...
91. Hva er din favorittfrukt? Jordbær og melon
92. Irriterer vennene dine deg? Nei
94. Blogger du? hva tror du?
95. Er du kilen? Ja, ganske
96. Har du dusjet i dag? Jepp, i går kveld :)
97. Syns du gutten skal betale for første date? Ville ikke dratt på en date uten egne penger, nei
98. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? Mye mulig.
99. Hva skal du gjøre etter denne testen? amme tror jeg.. høres slik ut bak meg her..
100. Er du forelsket? Ja.

Ingen kommentarer: