Totalt antall sidevisninger

mandag 27. juni 2011

Helgen vår

Fredag var vi bedt over til naboen på fest, så emilie skulle sove hos farmor og farfar. Derfor hadde hun fri fra barnehagen for at jeg skulle levere henne kl 13. Dro en tur til mormoren til barna kl 9 og deretter til farmor og farfar får så og vente på gubben som var ferdig kl 15 på jobb. Så fikk vi middag hos vigers før vi dro hjem kl 18, med Aron. Og deretter kom Bella og Jokke til oss , og ble med over på fest senere på kvelden. Det skal sies at jeg tok det rolig og tok 2 øl bare. Aron sov på rommet til huseieren med babycall, og jeg sjekket han hvert 10 minutt . Han sov som en stein, jo mer bråk jo bedre sover han :) Han sov fra kl 22- 02.30. Så kl 02.30 da han skulle ha flaske gikk ole og jeg hjem( 10 meter) bare.

Deretter sov han fra klokken 03 til 06.30 og deretter til 10.30 Da kom kjempe bæsjen vi hadde ventet på i 4 dager. så lite og oppstykket søvn gjør jo "dagen derpå" deretter igjen. Kan ikke kalles dagen derpå får min del hvertfall!!!:)

-hentet vesla hos farmor og farfar kl 15.30 og fikk vafler da farmor ble 62 år denne lørdagen;)
Så var det og vende nesene hjemover og i butikken får og handle inn til bursagfeiring av vesla med slekten på søndag. Jeg bakte og bakte lørdagskvelden og la meg kl 22.00.

Aron sov fra 22-06 natt til søndag- DEILIG! men det var bare et engangstilfelle.. intill videre...

vellykket bursdagfeiring for vesla og hun fikk masse fine gaver:)


Aron har utvilet seg en del å 5 uker...
Han snur seg fra rygg til begge sider, han smiler og er mer og mer våken på dagen:)

Ingen kommentarer: