Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. juni 2011

Alene tobarnsmor...

annenhver uke....

det er jævlig slitsomt... Kanskje det er andre der ute som takler det supert, men med en baby i hus og en aktiv toåring så sliter de meg helt ut annehver uke.

Vesla som vil sykle, huske løpe fra meg og helst gå i en annen retning enn det vi skal, og guttetutten som ikke vil ligge i vogne/vogga, bare bæres over skulderen og dytte inn smokk hele tiden...

Jeg er ingen blekksprut men skulle så inderlig ønske jeg var det!!!

Skulle egentlig dusje igår kveld når begge var rolige/ sov, men det skjedde jo ikke før kl 23 og da er det natta for meg for at jeg skal klare neste kvelden alene med begge igjen tåelig greit...

Skal prøve og dusje ikveld, bare vesla roer seg, la henne mot hennes vilje kl 19.20 og fortsatt våken og sutrer... når hun sovner våkner vel han og jeg blir gal!!!

Hvis dette skal fungere når vi begge er ferdig med permisjonene våre, må jeg gå ned i stillings% for at jeg skal holde ut annehver uke med en aktiv 3 åring( når den tid kommer) og en aktiv 1 åring ( når den tid kommer)...Eller bare at gubben bytter jobb og jobber dag baree da kan jeg fortsatt jobbe fullt..

2 kommentarer:

Marthe sa...

Åh føl med dæ......

Nina sa...

Skjønner deg jævlig godt!!
Sånn blir det her og når mannen begynner å jobbe fullt igjen,han jobber 50% nå.
Jeg ser for meg et evig kaos de kveldene og morgenene jeg er alene.

Og her skal jeg si deg at trassen er i hus,himmel og hav!!!!